Effectief, er zijn er niet veel van de 2.0 TSI. Dat is te zien door naar de uitlaat de kijken. Alleen de 2.0TSI geeft de grote demper met twee uiteinden. Zelfs te koop heb ik er maar 1.5TSI en 2.0TDI gezien. En de prijzen op dit moment
Voor de uitlaat (catback) heb ik nog géén €900 betaald, en denk dat de prijs goed meevalt. Uitsnijding van openingen in bumper en op maat gemaakte uitlaat in enkele uren zittend ter plaatse, is echt gaaf
En het is legaal nog ook!
Fietsen dat is géén probleem voor mij, géén fan van
Spacers maken een enorm verschil in geval met de Kodiaq, omdat de achterste wielen echt enorm veel naar binnen komen. Die originele 7J velgen helpen ook niet echt om de look te verbeteren
Ik heb velgen gekocht dat breder zijn (8,5J) en al een kleiner ET hebben in het algemeen zodat deze wat meer uitsteken, en heb opgemeten (met een professioneel meet instrument, een houten balkje van 3cmx1.5cm
) dat de achterkant 1.5cm per kant verschil heeft. Daarom ook spacers van deze waarde opgezet.
In de mode van dechroom, lees "zwart overal", heb ik beslist om ook een dechroom te doen, maar naar de kleur dat ik altijd heel graag had op trim, en dat is dus dat zilver. De boorden rond de vensters en de dakrails zijn al zilver/aluminium van uitstraling. Alleen de grill en de badges zijn chroom. Als ik niet mis ben, heeft de Scout uitvoering van de Kodiaq zilveren behuizingen, maar weet niet of het blinkend of mat is. Op foto's is dit niet echt te zien, en heb er ook helaas niet echt veel op de wegen gezien.
Rode auto zal moeilijk zijn om er iets mooi van de maken met de zwarte onderkant. In mijn geval is alles zwart en is dit gewoonweg niet direct merkbaar. Misschien kan je ergens terecht voor de onderste stukken van de Sportline/Scout? Als je die graag hebt, kan dat altijd wel helpen in de look van de auto rondom. Dan hoef je ook niet de uitlaat naar buiten te sturen, omdat je een zilveren sierstuk hebt in beide gevallen.
Als je specifieke vragen hebt kan ik je altijd proberen helpen of bijsturen