Mijn nieuwe aanwinst!!!!

DareDevil

Actief lid
Noem me saai, noem me burgerlijk... Maar ik vind het dus niet mooi, sterker nog: eigenlijk vind ik het gewoon lelijk. Wellicht ben ik bevooroordeeld, maar dergelijke gepimpte auto's associeer ik met de wijken waar ik mijn werk doe...

Ik weet niet in wat voor wijken jij werkt, valt daar ook een villawijk onder!!!!

Ik noem dit gewoon bevooroordeeld!!!!!!!:bye::bye:

D

Deleted member 1943

Idd Bluedevil Wat jij mooi vind hoeft een ander niet mooi te vinden. Ik vind het wel wat hebben hoor. Ik ben ook nog zoveel van plan met de mijne maar het geld is op door andere omstandigheden. Het liefst wil ik hem verlagen en wat stijver maken om lekker door de bochten heen te vliegen.
wat voor kleur wordt je auto dan eigenlijk?
maare doe je best met je auto dat komt wel goed geloof ik, nu maar hopen dat het allemaal heel blijft in dat oh zo criminele gouda :xyxthumbs:

van inkel

Forumguru
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak ik vind hem gewoon gaaf, ik ben wel de enige in Nederland met z'n Bumper.!!!!

De bumper gaat op zich wel, ik had hem mooier gevonden als het onderste schuine stuk was vervangen door een carbon splitter.

En het enige wat telt is dat jij er happy mee bent.

DareDevil

Actief lid
Hey Stefan1,

De auto blijft in dezelfde kleur, met mijn oranje/rood kleurtje gaat hij heel goed opvallen. En met dat criminele Gouda valt het ook wel mee!!! Ik woon nog in een goed deel van Gouda

nemo

Senior Member
Neem je er ook zulke achterlichten bij (als op de foto van de achterbumper) dat zou er wel goed bij staan!:)

DareDevil

Actief lid
Het gaat het met de montage, zitten de voorbumper en de velgen er al op?

Montage heb ik nog niet gedaan, ik heb een deal met een spuiterij als ik een hele bodykit aanlever kan hij dit voor 400,- zonder montage voor mij netjes spuiten, en wat de velgen betreft ik ben de 14 jarig hoop dan genoeg geld te krijgen om mijn bandjes te betalen, en omdat ik bij de groothandel in kan kopen zal de prijs van de bandjes ook wel mee vallen.:yeah::yeah::xyxthumbs:

van_der_P

Senior Member
Een auto moet vind ik vooral prakitische zijn. En om een auto nu zo te verbouwen tot je er amper mee rijden kunt in een woonwijk, dan moet je het wel heel graag willen.
Als je straks wil verkopen dan wordt de groep die belangstelling heeft voor zo'n auto alleen maar kleiner.
Als ik zo'n auto zie, dan denk ik onwillekeurig dat er ook op een bepaalde manier mee omgegaan wordt. Dat is niet goed voor die auto, en ook niet voor zijn bestuurder.

DareDevil

Actief lid
Neem je er ook zulke achterlichten bij (als op de foto van de achterbumper) dat zou er wel goed bij staan!:)

Daar moet ik effe over nadenken ze zijn wel erg, mooi maar eerst effe bandjes, een achterbumper en skirts, en als dat allemaal op de auto zit kijken we effe verder.:489:

Ik weet niet in wat voor wijken jij werkt, valt daar ook een villawijk onder!!!!

Ik noem dit gewoon bevooroordeeld!!!!!!!:bye::bye:

Dreverhaven werkt in allerlei wijken: varierend van Transvaal/Schilderswijk in Den Haag en kleine dorpjes in het Groene Hart, tot luxe villawijken in Wassenaar. Bevooroordeeld wil ik het niet noemen. Laat ik in ieder geval stellen dat dergelijke type auto's vaker in de wijken van een sociaal lagere klasse worden aangetroffen dan in villawijken waar jij kennelijk woont.

cvegreen

Forumguru
Hier vind je dat ook vaak in sociale wijken waar er heel veel jongeren van ongeveer dezelfde leeftijd wonen . Maar of een deurwaarder daar vaker moet komen dan in een villa wijk , daar kan ik niet op antwoorden. Denk dat villa wijken ook wel hun armoe kennen , van mensen die een villa hebben , maar er eigenlijk geen kunnen betalen/onderhouden.

MarcoO2

Forumguru
Misschien heeft het niet eens zoveel te maken met de wijk waarin je woont, maar is de reden dat wij (Dreverhaven en ik) deze auto's vaak bij onze bezoekadressen voor de deur zien staan een heel andere...

je kunt je geld maar 1x uitgeven, en iedere euro die in zo'n auto wordt gestoken kan in ieder geval niet gebruikt worden om schulden/ rekeningen te betalen. En mijn ervaring is dat veel (dus niet alle, Bluedevil;)) eigenaren van dergelijke auto's hun prioriteiten duidelijk verkeerd hebben gesteld.

Voordeel voor ons deurwaarders: de eigenaar van zo'n auto is er behoorlijk aan gehecht en zal er dus veel voor doen om te voorkomen dat wij de auto (nadat we 'm opgetakeld hebben) op een executieverkoop voor een fractie van de waarde verkopen... dus een mooi pressiemiddel voor ons!

Tot slot, Bluedevil, ook al is het niet mijn smaak: veel plezier met die auto en succes met alle verzakkingen in Gouda (houd het heel he!)

Vandaar

Bovenaan Onderaan