HDW
Forumguru
Das misschien ook wel een goede optie inderdaadOf gewoon licht laten smoke bij een spuiterij dat heeft dan gewoon glans en als je het licht doet ook geen probleem met de Apk
Das misschien ook wel een goede optie inderdaadOf gewoon licht laten smoke bij een spuiterij dat heeft dan gewoon glans en als je het licht doet ook geen probleem met de Apk
Heb net al het groene verbannen van de auto, bovendien zijn m’n klauwen af fabriek ook rood, echter zijn ze behoorlijk verweerd.Rood? Groen contrasteert beter bij een rode wagen en past ook beter bij een RS
er is een site (ff googlen) daar kan je alles achter elkaar invoeren
Mij stoort het totaal niet. Sterker: ik rij al meer dan 50 jaar met een vaste trekhaak op elke auto die ik heb gehad, al dan niet zakelijk, en sinds het bestaan van de afneembare c.q. wegklapbare trekhaak was dat nog steeds een heel bewuste keuze. Ik vind het functioneel in die zin dat het parkeerschades achter zo goed als elimineert*). Daarbij bespaar ik me de manipulatie met bijbehorende vuile handen bij het aan- en afkoppelen, alsmede het onderhoud om zo'n losse of zwenkhaak gangbaar te houden.afzichtelijke vaste trekhaak