Mijn oudje

Kanerr

Forumguru
Precies mijn gedachte, dat een schijf 6 jaar mee gaat begrijp ik ook, maar 18 jaar vind ik echt wel een prestatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Lizden

Senior Member
Vandaag de beslissing genomen om afscheid te nemen van de O2. De leeftijd begint nu toch wat kleine gebreken naar boven te brengen waardoor het onderhoud flink toeneemt. Recent de radiator lek en volgend jaar zou de distributieriem weer moeten. Dus vandaag wezen kijken bij een O3 Greentech Ambition Business HB uit 2018 en na een uitgebreide proefrit is mijn aversie voor een 1.0 Tsi meteen verdwenen. Volgende week donderdag inruilen.
 

Okki

Donateur
Bij mij doet het elke keer nog zeer als ik een mooie Touran zie rijden. Vond ik echt een mooie auto
 

Lizden

Senior Member
bedankt! Zitten nog zwaar in de ontdekkingsfase maar dat ik Waze via Apple CarPlay kon gebruiken was al echt top! Dacht hier gelezen te hebben dat dat niet kon?
 

Lizden

Senior Member
Dat zou dan fout zijn. Werkt gewoon. ik kan mij van het forum geen ander opmerking herinneren.
Kan ook dat ik het totaal verkeerd begrepen had hoor maar was blij te merken dat het werkte. Krijg alleen mijn iPhone hotspot niet verbonden maar hè we hebben hem net een dag!
 
Bovenaan Onderaan