was een tip die mijn vader ooit kreegt van een verzekeringsmakelaar dus tja ....rzijde: ik vind de ‘tips’ van Leon-Cupra om de verzekering meteen maar even op te lichten niet kunnen. Heel triest.
Mee eens. En daarbij, wie denk je dat de extra kosten, veroorzaakt door mensen die de verzekering oplichten, uiteindelijk betalen?Wat een onzin. Omdat je met een instelling geen compassie hebt, geeft dat je het recht om die instelling op te lichten? Dat lijkt me een non sequitur en blijk van gebrek aan moreel bewustzijn.
welk recht geeft een verzekeringsmaatschappij om haar klanten te benadelen? Cfr jarenlang moeten procederen om een schadevergoeding te bekomen waar je recht op hebt.Wat een onzin. Omdat je met een instelling geen compassie hebt, geeft dat je het recht om die instelling op te lichten? Dat lijkt me een non sequitur en blijk van gebrek aan moreel bewustzijn.
Er wordt hier in de buurt vanalles gestolen, zelfs een oude Clio onlangs. Gewoon verder doen met ons leven denk ik en idd alles wat beter beveiligen.Goed om te lezen dat er geen schade mee is. Gelukkig, maar je blijft een raar gevoel hebben bij deze auto. Snap tot op zekere hoogte dat je hem gaat verkopen. Maar een Golf R, net wat zegt, ook een populair autootje bij het dievengilde. Wellicht nu nog even goed nadenken over nog wat extra beveiligingsmogelijkheden...
bear lock brengt ook niet op. Je houdt de amateurs tegen maar niet de pro's. Op een ander forum hebben ze ooit iemands wagen met bear lock gewoon op een depannagewagen geladen. Ze hebben ergens op hun gemak dan de bear lock gedemonteerd ofwel was de wagen bedoeld als wisselstukken.Tsja, als het dievengilde je sleutels gewoon uit je huis haalt valt er weinig te doen denk ik. Je gaat niet elke keer als je thuis komt de sleutels in een kluis leggen denk ik... In andere gevallen zou iets als een Bear Lock nog wel helpen.
Tsja, als het dievengilde je sleutels gewoon uit je huis haalt valt er weinig te doen denk ik. Je gaat niet elke keer als je thuis komt de sleutels in een kluis leggen denk ik... In andere gevallen zou iets als een Bear Lock nog wel helpen.
bear lock brengt ook niet op. Je houdt de amateurs tegen maar niet de pro's. Op een ander forum hebben ze ooit iemands wagen met bear lock gewoon op een depannagewagen geladen. Ze hebben ergens op hun gemak dan de bear lock gedemonteerd ofwel was de wagen bedoeld als wisselstukken.
...maar wordt de kans groter dat ze je gewapenderhand wakker maken om ze alsnog te overhandigen.is de kans klein dat het dievengilde de sleutels vinden
neen, golf Gti dacht ik. Is al paar jaar geleden.Gaat dit verhaal over een blauwe Audi RS2? Dat verhaal is niet waar.
is een reden om ze het niet al te moeilijk te maken. Broer van een vroegere kennis heeft dit meegemaakt. Slaapt sindsdien nooit meer goed. Trauma voor het leven....maar wordt de kans groter dat ze je gewapenderhand wakker maken om ze alsnog te overhandigen.