PatrickBo
Lid
Hallo forumleden,
Ik ben nieuw op dit forum (en ja, ik zal me nog voorstellen bij het voorstel hoekje :-))
Sinds afgelopen maandag ben ik in het trotse bezet van een gloed nieuwe Skoda Octavia.
Helaas krijg ik met geen mogelijkheid die godvergeten mijn Skoda app niet werkend. Inloggen gaat prima, QR code scannen gaat prima, maar dan. Hij blijft de melding terug geven dat of de QR code of kilometerstand niet goed is.
Wat ik allemaal heb geprobeerd en op advies ook van Skoda Nederland is:
1. App verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
2. Stukje rijden en het weer opnieuw proberen.
3. Code handmatig ingevoerd.
4. Code + QR code die op de deur van de auto staat. Beide komen overigens overeen met het blaadje die ik van de Skoda Dealer kreeg.
Kan iemand mij hiermee helpen of ben ik toch gebonden aan de Skoda dealer om dit op te losssen?
Ik hoor het graag en alvast vriendelijk bedankt.
Groet,
Patrick.
P.s. morgen komt er al een nieuwe voorruit in! #$^$%%& steentjes.
Ik ben nieuw op dit forum (en ja, ik zal me nog voorstellen bij het voorstel hoekje :-))
Sinds afgelopen maandag ben ik in het trotse bezet van een gloed nieuwe Skoda Octavia.
Helaas krijg ik met geen mogelijkheid die godvergeten mijn Skoda app niet werkend. Inloggen gaat prima, QR code scannen gaat prima, maar dan. Hij blijft de melding terug geven dat of de QR code of kilometerstand niet goed is.
Wat ik allemaal heb geprobeerd en op advies ook van Skoda Nederland is:
1. App verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
2. Stukje rijden en het weer opnieuw proberen.
3. Code handmatig ingevoerd.
4. Code + QR code die op de deur van de auto staat. Beide komen overigens overeen met het blaadje die ik van de Skoda Dealer kreeg.
Kan iemand mij hiermee helpen of ben ik toch gebonden aan de Skoda dealer om dit op te losssen?
Ik hoor het graag en alvast vriendelijk bedankt.
Groet,
Patrick.
P.s. morgen komt er al een nieuwe voorruit in! #$^$%%& steentjes.