cali05
Forumguru
Ik vraag me af wat de voordelen van de bovenstaande apps voor de gebruiker zijn?
Weinig, alleen de ritregistratie heeft voor mij toegevoegde waarde
Ik vraag me af wat de voordelen van de bovenstaande apps voor de gebruiker zijn?
In den beginne was het een leuke gadget, nu ik het een paar maanden heb maak ik er eigenlijk geen tot weinig gebruik meer van. Ik gebruik eigenlijk alleen nog de OneApp omdat deze ook gekoppeld is in CarPlay.Ik vraag me af wat de voordelen van de bovenstaande apps voor de gebruiker zijn?
Ehhhh... Ik heb een S3 van juni 2016, MY2016, met achteraf ingebouwd Connected, nu bekend als de Mijn Skoda App, en de OneApp werkt perfect met mijn auto.N.B. De OneApp is voor Skoda Connect, niet voor MijnSkoda.
Mits je weet waar ze naartoe is natuurlijk...Als mevrouw Horkje bijvoorbeeld mijn auto gebruikt, weet ik in ieder geval dat ze vertrekt en kan ik inschatten wanneer ze weer thuis is
Die ervaringen heb ik niet. Bij mij wordt vrijwel altijd de juiste informatie weergegeven.De Mijn Skoda App geeft weinig betrouwbare informatie. Gemaakte ritten kunnen door een technische storing (?) niet worden getoond. Ritten die wel zichtbaar zijn, mist vaak een stuk van. Rijstijl scores zoals in de screenshots van @Horkje getoond, met een advies hoe het te verbeteren zou zijn, krijg ik niet in beeld.
Huidige locatie klopt ook voor geen meter, dus als je daar op moet vertrouwen dat hij een parkeeractie start of stopt...
Het gekke is dat de SkodaConnect App dan weer wel de juiste locatie laat zien.
Mits je weet waar ze naartoe is natuurlijk...
Met de Skoda One App heb ik juist weer wel hiaten in de registratie.