EensTja... Ik zeg ook ik geloof er niks van...en dat is wat anders dan ik weet dat het zo is. Ik kan het dus niet bewijzen. Jij noemt het een professioneel bedrijf, maar als je zo beroerd omgaat met een goed werkende App en deze totaal om zeep helpt met iets nieuws, is bij mij het woord professioneel ver te zoeken.
Ze gaven zelf aan in een verklaring dat met de nieuwe app hun servers zoveel kregen te verwerken dat de servers problemen kregen. Ik ben zelf ICT-er en als je dat zo hebt uitgerold dan noem ik ze prutsers. Totaal niet goed getest (stress testen) etc. Voordat je het daadwerkelijk in productie neemt. Daarbij zorg je altijd voor extra capaciteit of bij problemen zorg je snel dat je extra capaciteit hebt. Daarnaast moet je zorgen voor een fallback. Die hadden ze ook niet. Nee ze prutsten nog maanden verder en herhaalden naar de gebruikers steeds hetzelfde. Tot op vandaag werkt nog steeds niet alles en ben ik nog steeds ritten kwijt. Je kunt het 100 keer melden, maar een tevreden antwoord krijg je niet. Samengevat: prutsers.De tweede versie van de MijnSkoda-app is inderdaad een draak. En dus doet Pon ze niet wat ze zeggen te doen (of in dit geval: na te laten, namelijk het registreren en verzenden van gegevens) en zijn hun servers onbetrouwbaar? Dat gaat mij wat ver.
Het gaat in dit onderwerp toch over dat ene deelZe maken er op het ene deel een zootje van, dat wil niet direct zeggen dat de rest ook niet deugt, maar het geeft zeker geen vertrouwen in hun ICT prestaties.
Staat los van Android 9, valt toevallig samen met de laatste app updateThe story continues... Vandaag mijn Android toestel geupdate naar Android Pie... Gevolg. De app diet niks meer, ondanks dat hij zichzelf ook weer geupdate heeft....
Mooie soap tochIn bijna vijf maanden moet je zoiets toch goed op de rails hebben
Dan doen de (eerdere) problemen zich dus ook niet meer voor. Ze hebben dus gelijk: nog maar eentje over...dat met de nieuwe update de meeste problemen zouden zijn opgelost. Niet dus. Doet nu helemaal niks meer
Staat los van Android 9, valt toevallig samen met de laatste app update
Staat los van Android 9, valt toevallig samen met de laatste app update
Klopt. Had al eerder Pie en de app werkte. Probleem van gisteren lijkt opgelost te zijn.
Verstuurd vanaf mijn Mi MIX 2S met Tapatalk