Nee geen idee over de kosten na 3 jaar. Ik verwacht dat ik dan wel een andere Skoda rijHou je ons op de hoogte? Weet je al iets van de verwachte kosten na drie jaar?
Ik ben bang dat je gelijk hebtBeetje jammer weer @Pendragon ik verwacht dat er weinig aan gedaan gaat worden....
Vraag nog een keer waar ze de unit gemonteerd hebben @Pendragon want er worden blijkbaar wat ik zo verneem in de markt verschillende montage wijzen gebruikt.
Zo hoor ik dat de unit achter het scherm van de Columbus geplaatst kan worden en bij jou zou blijkbaar de tellerunit er uit gehaald zijn? Ik ben benieuwd of je daar wat wijzer uit kunt worden
De handrem zie je alleen in de app. Als je een elektrische handrem hebt.
Niets. Is ook niet noemenswaardig. Ik zie het alleen als de zon er op een bepaalde manier op schijnt. Geen energie meer voor dat soort gevechten. Ze hebben verder ook niks meer gedaan met de schade die ik gemaakt heb, dus maar zo gelaten.
Die dingen zie ik wel. Bekijk bijlage 59321 Bekijk bijlage 59322
Ja lijkt me een goed plan want dat moet je zeker zien. Lijkt niet goed aangemeld.kijk dat wil ik dus ook, maar bij mij staat actieradius op 0, brandstofpeil op 0, krijg ik geen icoontje voor deur vergrendeling en dat verbruik is ook leeg
misschien maar eens langs de dealer voor een check
kijk dat wil ik dus ook, maar bij mij staat actieradius op 0, brandstofpeil op 0, krijg ik geen icoontje voor deur vergrendeling en dat verbruik is ook leeg
misschien maar eens langs de dealer voor een check
Ik had dat probleem dus ook. Gebeld met Skoda klanten service (nummer staat ergens in de app). Tevens bij de dealer aangegeven die ook een melding heeft gemaakt bij Skoda? Na enkele dagen is de app vandaag begonnen om km stand weer bij te werken/verbruik te tonen etc. Ook zie ik nu ineens dat mijn auto op slot is. Dus ik denk dat je er een belletje aan moet wijden