Mijn skoda RS eerste Skoda

Jee13

Forumguru
Is wel een heel slap doosje idd, zonde

Maar verder wel te gebruiken.?
......ik zeg inbouwen! LOL

Kippie-style

Forumguru
Vandaag bezig geweest met de kentekenplaat gaat hem niet worden zit precies voor kofferbakopener dus helaas.
Wat anders verzinnen.
Verder auto gewassen gewaxt en wielen schoon voor vw midwintermeeting.
Toen kwam de tnt man en was ik happy had steekwagen nodig voor mijn pakketjes :D
De remmen binnen groot die schijven zo los
uploadfromtaptalk1394297258433.jpg
En pakketje van @eriktv binnen gehad meteen gemonteerd
uploadfromtaptalk1394297358727.jpg
uploadfromtaptalk1394297380695.jpg
uploadfromtaptalk1394297397413.jpg

Gr wesley.

Kippie-style

Forumguru
Zo vandaag begonnenet de schijven vervangen ivm tegenwerkende rug had ik dit moeten uitstellen.
Eerst achter begonnen wilde meteen blanke lak op de klauwen zodat ze wat makkelijker schoon gemaakt konde worden en niet zon mattige look zouden hebben.
1396017941314_zpsxcgdflwv.jpg

1396018478172_zpsej7jhfsl.jpg

IMG-20140328-WA0033_zps0ausuhbg.jpg

IMG-20140328-WA0038_zps6gdtch0b.jpg

En dan de voorkant
20140328_191359_zpss3czickh.jpg

Verder nog setje 15mm adapters besteld voor de achterwielen.

Laatst bewerkt:
Je remklauwen zien er zeker goed uit kerel :thumbsup: die van mij zijn veel doffer van kleur, mede door de vervuiling en het afbladeren van de laklaag.

Kippie-style

Forumguru
@Der Einser nee juist smaller ;) zit nu 20mm onder met 15mm kom ik binnen de 2% afwijking van spoorbreedte.

Jah mijne waren ook dof gewoon action blanke lak erover tadaaa ga binnenjort wel ff de goed kleur zoeken

Kippie-style

Forumguru
Kleine update hier

De adapters binnen gehsd maar paste niet de naaf was te diep,naafdop eraf gehaald paste bijna maar montage bouten waren te lang snapte er geen pepernoot van. Ik was immers van 20mm naar 15 mm gegaan.
Nu blijkt dat de adapters bij de wielen geen 20 maar 30mm zijn daarom past het niet.
Nu dus meteen doorverkocht en gelukkig hen me broertje nog een setje gulli velgen met adapters 20mm dus ff de 30 ruilen voor de 20mm.

Verder van de week bij lowering pipercross inlegfilter besteld en is inmiddels binnen super service. Binnenkort ff ophalen.

Daarna ga ik informerem en een afspraak maken bij celltemp voor een chippie, heb de knoop doorgehakt ga niet extreem met uitlaat enz enz.

Desperado

Forumguru
Wat voor voordelen heeft zo'n luchtfilter? Is dat alleen leuk voor de RS of ook zinvol voor mijn simpele 1.6 :lezen:

Bovenaan Onderaan