Mijn skoda RS eerste Skoda

Kippie-style

Forumguru
Vandaag stond op de planning downpipe monteren maar moet even uitgesteld worden de klem na de cat is wat verrot dus ff een nieuwe bestellen.
Wel even onkruid gewied in de wielkuip.
uploadfromtaptalk1407667724154.jpg
uploadfromtaptalk1407667736802.jpg
uploadfromtaptalk1407667751366.jpg
Afgelopen week ook even de hoofdsteunen voorzien van dvd schermen die ik nog had liggen.
uploadfromtaptalk1407667795562.jpg
uploadfromtaptalk1407667808269.jpg
uploadfromtaptalk1407667825579.jpg
Alleen nog keer zoeken naar leren wilde me eigen niet versnijden.

Jee13

Forumguru
Zo dan, dat scheelt een kg tuingrond:tegek:

Kon je kabel van scherm niet door de poot van hoofdsteun krijgen?

Kippie-style

Forumguru
Nee stekker kon er niet af maar ik kijk ff of ik de kabel door de stoel wil of ze zo dat ik ze erin kan zetten en aansluiten. Altijd in zicht is weer diefstal gevoelig

Jee13

Forumguru
Had de schempjes in mijn passat ook in hoofdsteun, stekker afgeknipt en gesoldeerd en draad door de stoelleuning

Sunnyboys of folie scheelt dan veel mbt inkijk

• Leuk
Waarderingen: CDK

Kippie-style

Forumguru
Vanochtend ff na de dealer geweest voor uitlaat klem hadden ze gelukkig liggen.
uploadfromtaptalk1407766680334.jpg
Toen maar begonnen beetje huivrrig voor dingen die niet loswille. Maar alles ging goed los beter als die jappen waat alles afbreekt dus de pijp was er zo onderuit.
uploadfromtaptalk1407766733463.jpg
Enige wat niet makkelijk ging was de 2e lambda ivm de tunnel.
Beetje passend gemaakt.
uploadfromtaptalk1407766770128.jpg
En toen zat ie alweer eronder.
uploadfromtaptalk1407766790085.jpg
Starten dat ding en uitlaat geluid is zelfde.gebleven gelukkig.
Rondje rijden lage toeren hoor je de turbo al lekker fluiten en vanaf de 3000 gaat feest los wtf spoelt nu op tot 1.5 bar en oplopen in toeren gaat beter.
Dus me happy nu 6 sept ff kijken of het allemaal ook wat op de bank doet.

Joske

Forumguru
Dat regelen we wel op 6 september Wesley! ;) ;)

een euhm mss domme vraag, maar wat is dat groen ding op de werkbank op je eerste foto?

Jee13

Forumguru
Heb je oude lichtschakelaar nog?

Volgens mij is de printplaat met de groene verlichting zo over te zetten

Kippie-style

Forumguru
Jah de oude heb ik nog.
Ik ben niet zo van dat kleine priegel werk vond leds vervangen bij de raamknoppen al klote hahaha. En scheelt ik heb een rode auto en de w8 is ook rood. Als die ooit weg zou gaan dan plop ik toch al het origineel erin

Octaviapower

Actief lid
Zeker een hele nette wagen geworden. Je bent nog verder als mij haha helaas is de auto niet me enige dure hobby dus heb ik afgelopen tijd nog niks gedaan eraan.wel gaat hij naar de apuiter voor de voorbumper en gaat hij uitgelijnd worden want 180 in duitsland en dan het stuur constant naar links houden is geen pretje. Ook geprobeerd maximale afstand op een tank te halen maar kwam niet boven de 500 uit

Bovenaan Onderaan