Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jah dat haalt de aandacht van de plaat af hahah. Ik weet het mag niet maar de looks zijn zoveel beter zonder zin vies blauw plaatje heb al paar keer politie achter me gehad en geen ellende. Tot op heden dus geluk gehad.
@Corné Voorlopig alleen nog de velgen en nog wat slangen onder de kapvervangen voor silicone. Dan nog ff onderhoud voor worthersee en miss draagarm rubbers want die hoor ik momenteel. Motorisch ben ik nu wel waar ik zijn wilde.
@ertromp met een kwartier de oude eronder uit, de nieuwe was pasklaar besteld bij mark moest alleen stukje af. Al met al 2 uurtjes op de krik op een brug was sneller geweest maar die heb ik niet
Zo weer een kleine update.
Van een 6gti-s3 kabelgoot besteld voor de bobinekabel.
Verder nog het in een ander topic verteld probleem van het schommelen van de turbo bij volgas.
Had het probleem voorgelegd bij JD die kort en krachtig zij logt aan de tuning na zien van de log.
Dus contact gezocht met celtemp om een en ander uit te gaan zoeken of het daadwerkelijk aan de tuning ligt.
ziet er goed uit @Kippie-style
ben benieuwd of het aan de tuning ligt, tussen beide bedrijven hangt een spanningsveld, ik zou ook nog een andere partij om advies vragen als ik jou was
Ongelofelijk, wat kijk ik hier graag naar. Ik zou graag willen dat ik dit ook zou kunnen doen. Maar helaas geen kaas van gegeten. Daarom geniet ik er wel van. Top
Nou het is gedaan de kriebel om de wielen te monteren zoiezo als test of ze luchtdicht zijn na het kitten.
Even een vergelijking na het versmallen dmv nieuwe inox randen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.