was idd de eerste keuze van mijn ouders. Hebben deze kleur ook op mijn moeder haar golf 7 highline. Zeer knappe kleur.Tungsten Silver is deze.
beetje chroom hier en daar afhankelijk van de versie. Hoe duurder, hoe meer chroom. Het is enkel bij de R-line dat de zwarte onderdelen meegespoten worden en de diffusor is dan in gelakt zwart.Verandert het uiterlijk niet met bepaalde opties?
220pk benzine of 240pk diesel. Veel te licht voor jouEn wat is daar de zwaarste motor in ?
Ok dan. Ik heb gekeken en bij deze gereageerd. vind ik leuuuuuk!Tja...als je als ex-Octavia rijder op het Skodaforum een plaatje plaatst van je nieuwe bolide van een ander merk, ook al betreft het een VAG-auto, dan wordt er wel gekeken maar niet gereageerd..
In die auto vind ik de 240 tdi wel nog passen van karakter. Een chipje erop en dat gaat al wat vinnig he220pk benzine of 240pk diesel. Veel te licht voor jou
Comfortline met wat extra toeters en bellen c.q. paketten. NB: Corné of andere moderator: je mag dit topic wel verplaatsen hoor (ik weet niet hoe dat moet).