Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tuurlijk kun je terug, eerste 2 uur gratis dus rondje rijden.
Maar dat heet de supermarkt taktiek oftwel in dit geval deka gedachte.
En klant ist koning, met 1 set buiten was men al klaar geweest. (monteursgedachten )
Jazeker, hier moet ik ook nog meelezen EdK, nog 35 topics doorlezen hier...
Ik ben afgepeigerd na alles gechecked te hebben daarzo!!
Even weer hier aan de gang.:winkie:
De laatste dag is aangebroken CB hoe kom je die door.
Neem vandaag afscheid van je oude auto knuffel hem
streel hem geef hem nog een extra wasbeurtje voordat je hem
inruil voor haar de Yeti !!!!!
Ik zit op hete kolen. De oude Corolla heb ik leeggehaald. Het wachten is nog steeds op het nieuwe kenteken. Vandaag het bedrag overmaken en hopelijk verzekering regelen.
Zal wel meevallen, hoor. Ik had het er toch ook wel even moeilijk mee, maar de Yeti doet je hem snel vergeten. Bij mij ging dat ook zo allemaal op het laatste moment. Begreep van die directeur dat ze dat met die kentekens zo doen, omdat het ze anders teveel geld kost ivm rente/leges oid. Er is vast wel iemand hier die weet hoe dat precies zit. Leuk, NH is natuurlijk Noord Holland en X....
Van de Corolla heb ik afscheid genomen toen ik alle vertrouwde spullen uit kastjes, bakjes en kofferbak haalde. Een half uurtje mijmeren in de auto? Neu, een echt warme band heb ik nooit met deze auto gevoeld, meer een goede zakelijke. Z'n voorganger, de Carina, die had wel een speciaal plaatsje in m'n hart. Wat een fijne wagen was dat!
Enfin, nog 1 ritje te gaan met de Corolla en dan is het echt bye bye na 4 jaar trouwe dienst.
Rosinfield: jazeker heb ik proefgereden in een DSG versie. Ergens anders had ik al geschreven dat ik na de proefrit met handgeschakelde versie nog niet 100% overtuigd was, althans dat ik toen nog niet tot de bestelling over durfde te gaan.
Toen heeft hier op dit forum een zekere Corsaar mij een geweldig voorstel gedaan, bijzonder grootmoedig. En zo heb ik kennis gemaakt met DSG en met Corsaar!
O, zo te zien is dat wel een heel bijzondere kennismaking geweest (met Corsaar)!
Maar dan is het natuurlijk niet zo'n verrassing meer. Voor mij was het geheel nieuw, had alleen de handgeschakelde gereden en vertrouwde voor de rest op alle positieve verhalen.
Bovendien, die DSG was HET argument om mijn vrouw over de streep te trekken, hetgeen door mijn zoon haarfijn werd aangevoeld, waarvoor ik hem nog omstandig heb bedankt. Anders waren we nu nog steeds het Versootje aan het oprijden geweest, zoals oorspronkelijk in de bedoeling lag.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.