Mini Cooper Checkmate

Cordoba

Forumguru
Toch echt een pure tikfout, was wat moe gisteravond, maar wel een foutje waar blijkbaar veel betekenis aan wordt gegeven.

RefleCs

Forumguru
Hij past goed ;) Want ja hij moet het inderdaad doen met een tsjech als maatje dus wat dat aangaat een betere typfout had je je niet kunnen wensen :maakmegek:

Ben je in je onderbewustzijn scherper dan je je zelf voormogelijk had gehouden :thumbsup:

RefleCs

Forumguru
Crap.... vanavond issues met de Mini. Daar gaat mijn budget voor aanpsassingen aan de Superb.... :(

Nog gewoon naar de sportschool gereden. Terug ineens geen 1ste en 2de versnelling meer. Thuis aangekomen met veel moeite begeeft ook de 5 en acheruit het. Nu dus alleen een 3 en een 4 over..... :(

Afgelopen 2 weken ging het schakelen al wat stroefjes wat een bekend issue is van de betreffende bak. (http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=19290)

Maar nu dus grotere problemen.....

leon-cupra

Forumguru
Super coole wagentjes, zo'n Mini. In mijn laatste zoektoch naar iets nieuws daar ook eens naar gekeken. Cooper S stond er op de shortlist ... tot ik er mij eens in zette (tot dan nog nooit in een mini gezeten). Rap terug uitgestapt. Kreeg spontaan claustrofobie ... Zo klein... Nu ja, komende uit een Superb:D

RefleCs

Forumguru
:nailbiting: das minder nieuws
eerst juiste diagnose
wellicht reparatie en anders revisiebak
Dat zal zeker centen kosten

Normaal breng ik de auto nooit naar een dealer omdat mijn oom het onderhoud doet op die auto. Echter om met alleen een 3 en een 4 naar dalfsen te rijden vanuit Amersfoort gaat mij wat ver. Wordt toch minimaal diagnose laten stellen bij BMW ben ik bang.

philippe bakker

Forumguru
toch slim gedaan van bmw. 90% van alle vrouwen kiest een mini als ze hun lievelingsauto mogen uitkiezen . krijg dat maar es voor mekaar

RefleCs

Forumguru
Van Poelgeest Amersfoort (voorheen Jan de Jong) is in ieder geval een dealer waar ik mijn gezicht nooit meer zal laten zien. Toen het nog Jan de Jong was had ik al slechte ervaringen en ik had goede hoop nu er een nieuwe eigenaar in zit dat het verbeterd zou zijn. Maar ik werd gewoon keihard afgewimpeld op een behoorlijk lompe manier. Het "U bent niet belangrijk genoeg voor ons" straalde er vanaf.

Joske

Forumguru
Succes met de afhandeling! Hopelijk valt de factuur wat mee en kan je nadien weer paar jaar zorgeloos de baan op!

RefleCs

Forumguru
Succes met de afhandeling! Hopelijk valt de factuur wat mee en kan je nadien weer paar jaar zorgeloos de baan op!

Ik had mijn oom al gebeld en hij verwacht dat het meevalt. Het schijnt een bekend probleem te zijn met de betreffende bak. De pre-facelift had veeeeeeel meer problemen. We duimen. Ze wordt straks opgehaald en dan gaan we in de afwacht modus.

Schep

Forumguru
Met alleen een 3 en 4 flinke stukken rijden is niet ideaal nee :(
Maar, je hebt toch een trekhaak onder de Sup? Wellicht even een autoambulance huren? Van Dusschoten (naast de Praxis) heeft zo'n ding voor €59,- per dag. Ik heb wel een kipwagentje voor je te leen, maar zo klein is die mini ook weer niet ;)
Van Poelgeest Amersfoort
Oh man, breek me de bek niet open ...
Het was al erg toen ze nog op de oude locatie zaten, maar ik heb het gevoel dat het in het nieuwe pand helemaal verkeerd is gegaan.

EDIT: Oh, zie al dat er vervoer voor de mini is geregeld ;)

RefleCs

Forumguru
Yep vervoer is geregeld. Nu de resultaten afwachten en duimen dat het meevalt. Je merkt pas hoe afhankelijk je van vervoer bent als je het moet missen. Met 2 werkenden in het gezin en werk dat niet om de hoek zit is het bijna een must om 2 auto's bij de deur te hebben. OV is voor mij geen optie.

Bovenaan Onderaan