Badsloefke
Forumguru
Als da zo blijft evolueren zal er nie veel mini meer aan zijn denk ikwaarvoor de mini meet niet goed voor is
Als da zo blijft evolueren zal er nie veel mini meer aan zijn denk ikwaarvoor de mini meet niet goed voor is
T'is niet waar hè! 16/01 ben ik gaan skiën ( als er tegen dan al sneeuw ligt, anders wordt het waterskiën ).
Bij deze heb ik dus gestemd voor 30/01
En anders de 16 een mini meet en de 30e een mini mini meet heHeb voor 16/01 gekozen maar 30/01 lukt ook hoor. Goe bezig Bram
ik denk het.. Corné zegt het +1Je had in de poll kunnen verwerken dat meerdere opties mogelijk waren
Heb mijn stem aangepast naar beide datumsMaandag avond maak ik alvast een nieuw topic aan waar jullie je allemaal kunnen inschrijven. tot dan kunnen jullie stemmen op de twee data
Als ik nog geen andere velgen heb daartegen zullen het de standaard 19" extreme worden die er opzitten bij aflevering... Als ze in het echt tegenvallen ga ik die als wintervelg gebruiken... Op foto vind ik ze niet zo mooi eerlijk gezegd dus beke velgenparade dan zeker@Tuner111
Als ik kan zou ik de 30e kunnen de andere dag is niet te combineren met mijn ploegenrooster ik heb dan nachtdienst.
Maar leuk initiatief zal wel geen Velgen parade worden aangezien bijna iedereen met wintersloffen rijd..
Daarbij is het wel een keer leuk om iets te doen buiten Nederland