Mini Roomster

Bothje

Heel gewoon lid
Vandaag de door mij van de dealer gebedelde miniatuur Roomster 1:43 (diamond zilver metallic) opgehaald. Bij de nieuw afgeleverde Roomster kreeg mijn vrouw een mooie bos bloemen en ik niets......
Jammer dat het niet mijn kleur is, toch vind ik het heel fijn dat ik hem heb gekregen :super:

Bijlagen

• IMG_7051.jpg
    IMG_7051.jpg
    85,8 KB · Weergaven: 42
  • IMG_7052.jpg
    IMG_7052.jpg
    89 KB · Weergaven: 35
  • IMG_7053.jpg
    IMG_7053.jpg
    93,9 KB · Weergaven: 39

Bothje

Heel gewoon lid
@Fabia
Goed gezien en ze zijn niet black (chromed) ;)

@Hetzer
Wat was er eerder? De voorste of de achterste?

Fabia

† In Memoriam
De achterste had Hetzer eerder. Ik moet ook nog een rode FII scoren bij mijn dealer. Ga daar vrijdag wel om vragen. Mag íe naast mijn sahara beige metallic FI combi staan.

EdK

Forumguru
Hoe zit dat nou :icon_smile_question
Als jullie met jullie eendje uit bad komen , spelen jullie dan met je autotje op de bank ??
Of staan beide gewoon op de boekenplank ??

Deze vraag ligt al een tijd op de tong , en durf hem eindelijk te stellen !!

:blush: :D

Fabia

† In Memoriam
Je lijkt mijn vriendin wel, die zit zich nog steeds te verbazen. Mijn autotjes staan op mijn bureau gezellig naast elkaar.

Abo

Lid
Mijn miniatuurauto's staan lekker op de vensterbank. Fabia Combi, Fabia HB, Yeti, Roomster. Die Roomster in de kleur Zilver Metallic had ik ooit van mijn dealer gekregen en dat ding bleef me maar aanstaren vanaf de vensterbank.:bye:

Op 1-11-2007 voegde ik de daad bij het woord om in een nieuwe Roomster te gaan rijden. De kleur? Zilver Metallic!:yeah:

Bothje

Heel gewoon lid
Eindelijk de juiste kleur

Vandaag kreeg ik binnen de mini RoomsteR in cappucinno-beige in standaard uitvoering.

Bijlagen

• IMG_7826.jpg
    IMG_7826.jpg
    85,7 KB · Weergaven: 50
  • IMG_7817.jpg
    IMG_7817.jpg
    94,4 KB · Weergaven: 26
  • IMG_7822.jpg
    IMG_7822.jpg
    87,6 KB · Weergaven: 32

Hetzer

Forumguru
Hey heb jij hem eindelijk, hoe ben je er nu aangekomen???

Ik kan Pepijn of Hans ook nog wel even informeren hoe het met "nieuwe" F-2 Combi gaat.. had ik nog niet aangedacht, maar die moet er zeker weer komen !!!!!!

Fabia

† In Memoriam
Nu nog een dakrails in zilver en je velgen laten poedercoaten en dan heb je een prachtige RR miniatuur.

Bothje

Heel gewoon lid
Hey heb jij hem eindelijk, hoe ben je er nu aangekomen???
Dankzij jouw laatste tip :xyxthumbs: en de uiteindelijke verwijzing naar Westerlee (Groningen). Ze heeft ook een webshopje, maar daar zie ik nog geen Skoda modellen. Verzending was goed op orde.........en sneller als je andere tip :smirk:

Nu nog een dakrails in zilver en je velgen laten poedercoaten en dan heb je een prachtige RR miniatuur.
Het model is standaard maar mijn RoomsteR is dat zeker niet met de dakrails in cappucinno beige en de black-chrome Atria velgen, en dat verschil blijft zo :laugh:

Bothje

Heel gewoon lid
Omdat het ontvangen van mijn Verrassend Skoda pasje nogal wat voeten in de aarde heeft gehad, kreeg ik vanuit Leusden ter compensatie een nieuwe mini RoomsteR.
Aardigheidje, meneer Son... euh Bothje

Bijlagen

• IMG_6367.jpg
    IMG_6367.jpg
    81 KB · Weergaven: 20
  • IMG_6372.jpg
    IMG_6372.jpg
    77,3 KB · Weergaven: 16
  • IMG_6376.jpg
    IMG_6376.jpg
    75,3 KB · Weergaven: 16
  • IMG_6369.jpg
    IMG_6369.jpg
    84,7 KB · Weergaven: 13

Aiii

Lid
Haha, voor je het weet heb je Roomsters op 1:43 in alle kleuren van de regenboog :D

Van de dealer kreeg ik bij aflevering een Octy in Cappuchino Beige, die heb ik zelf maar vervangen door een Anthraciet Grijze. :D De Cappuchino Beige heb ik aan JeeWee gegeven op de meeting, maar hier nog even samen:

picture.php

Olavio

Senior Member
Kent iemand Armand Modelcars? Enige tijd geleden heb ik daar mijn model Octavia Combi opgehaald, volledig in nieuwe outfit en zelfs de kleur was goed.:yeah:
Zag er (nog) geen link naartoe, daarom bij deze (zoek maar op Skoda):
http://www.armand-modelcars.nl/nl/

Succes.

Aiii

Lid
Armand kwam ik vroeger altijd voor mijn F1 modellen, maar toen zat hij nog in het centrum van Sittard, nu hij buiten het centrum zit kom ik er nooit meer als ik in Sittard ben.

E

Ex-lid 1929

Is er ook een mini auto van de roomster scout en wie kan mij anders vertellen waar ik deze kan bestellen.

Bovenaan Onderaan