Mirror Down functie werkt niet

Ik meen dat de handleiding het als volgt omschrijft:

In de R en in de achteruit, de spiegel met met de bediening kantelen, dan opslaan in geheugen van de stoel.

Je zou dan zelf kunnen bepalen hoever hij naar beneden moet gaan.

Yargo

Actief lid
Dus in achteruit zetten, spiegelknop op R, en dan instellen zoals ie gekanteld moet zijn, en dan op de stoel Set drukken en vb nr 1? Ga ik morgen eens proberen, tx. Laat ons hopen dat dit werkt.

Yep,
ben ook benieuwd, bij mij heeft de rechter buiten spiegel een eigen leven. Maakt niet uit wat ik instel of uit zet, hij kantelt wanneer hij het zelf wil. Behalve als ik vooruit rij gelukkig. Maar instappen en achteruit rijden is telkens een verrassing. Hoever zal hij dit keer kantelen.

Yargo

Actief lid
Ik meen dat de handleiding het als volgt omschrijft:

In de R en in de achteruit, de spiegel met met de bediening kantelen, dan opslaan in geheugen van de stoel.

Je zou dan zelf kunnen bepalen hoever hij naar beneden moet gaan.

Hey, net eens kunnen proberen, maar spiegel blijft gewoon staan . Jammer

Yargo

Actief lid
Hey, net eens kunnen proberen, maar spiegel blijft gewoon staan . Jammer
Ow, ik heb te vroeg gesproken. Ik had die acties uitgevoerd gewoon met de sleutels in het contact, zonder de motor te starten. Maar daarnet effectief gaan rijden en dan kantelde ie wel! Super bedankt EdwinZelf! Binnenkort eens bij mn collega proberen of het daar ook werkt ☺. Eigenlijk wel erg dat de dealer dit truukje dus niet kent.

Bovenaan Onderaan