Sorry, maar dat is m.i grote onzin.Voor zover de voorziening er is (bedrading) zou ik het toch nalaten er een bolletje in te doen. Volgens de Nederlandse Wegen- en Verkeerswet is het nml. niet toegestaan en kan je, bij het gebruik ervan, een boete krijgen. Sommige (Aziatische) merken hebben standaard 2 werkende mistlampen achter. Ondanks dat dit af fabriek kan zijn is het toch niet goed.
Da's simpel:Mijn Fabia heeft 1 mistlamp linksachter. Volgens mij moet het mogelijk zijn om rechtsachter ook te voorzien van een mistlamp. Heeft iemand die ervaring?
Nou das mooi het mag dus gewoon. Nu nog te weten zien te komen of de bekabeling er gewoon ligt. Ik verneem graag of dat het geval is!
Sorry, maar dat is m.i grote onzin.
Vele autos hebben standaard 2 mistlampen achter en zijn daarmee goedgekeurd voor de NL wetgeving.
De Felicia heeft er 2, de Peu 405 en 205 hadden er 2 en de Uno die ik had had er ook 2.
Daarmee hebben al mijn autos dus 2 mistlampen achter gehad en nooit een agent of wie dan ook die er wat van zei.
Ja, als je het zo stelt: Het kan. Alles kan.Ja ik heb ze altijd aan :473:
Nee tuurlijk niet maar het staat mooi. Het oog wil ook wat ook al zie ik het zelf niet. Hou van symetrie.
Ps.... ik stel gewoon een vraag. Of het nou mag of niet of het nou interessant is of niet dat is de vraag niet. De vraag is of het mogelijk is. De rest is bijzaak en een ieder zijn eigen mening. En iedereen heeft een andere mening. Ik vind het altijd grappig om te zien wat voor discussies (en hoe fel soms ook) er ontstaan door iemand zijn mening.
Ja ik heb ze altijd aan :473:
Nee tuurlijk niet maar het staat mooi. Het oog wil ook wat ook al zie ik het zelf niet. Hou van symetrie.
Ps.... ik stel gewoon een vraag. Of het nou mag of niet of het nou interessant is of niet dat is de vraag niet. De vraag is of het mogelijk is. De rest is bijzaak en een ieder zijn eigen mening. En iedereen heeft een andere mening. Ik vind het altijd grappig om te zien wat voor discussies (en hoe fel soms ook) er ontstaan door iemand zijn mening.
BTW, ik was er heilig van overtuigd dat twee lampen verboden zijn. Zo zie je maar, zelfs een Skoda-rijder weet niet alles.
Wat heeft dat ermee te maken??Heb je ze altijd aan dan?
Ja ik heb ze altijd aan :473:
.
Tja ook ik hou van symetrie, maar danwel de symetrie van de vrouw !!
Nou zien een heleboel mensen uiteraard hun auto als een verlengstuk van hun .....
Maar tjonge wat een kul , je zit in die auto als die lampen aanstaan !!
dus je ziet er geen bal van !!
Doe je medemens een plezier en laat het bij 1 mistlamp !
Waarom ?
Wel als men met 2 van die pitten rijd en men remt dan merk je dat vaak niet eens op !
Heeft je medemens een harmonika motorkap en jij je reiskoffer in je nek !
Ik ben het gerust eens dat je gezien moet worden met dichte mist , maar dan is 1 lamp dus meer dan genoeg !
En het verhaaltje mbt symetrie is naar mijn mening onzinnig want je ziet er dus niets van !! Of laat je je vrouw in jou auto rijden en ga jij achter haar rijden in der boodschappenkarretje ?? :biggthumpdown: