De CORNER-functie verbetert door het laten branden van de mistlamp aan de betreffende
wagenzijde de verlichting van de omgeving bij het afslaan, inparkeren
en dergelijke.
De CORNER-functie wordt automatisch ingeschakeld als aan de volgende voorwaarden
wordt voldaan:
Het knipperlicht is ingeschakeld resp. de voorwielen zijn sterk naar rechts of
links ingeslagen
De wagen staat stil of rijdt met een snelheid van maximaal 40 km/h.
De motor draait.
De dagrijverlichting is niet ingeschakeld.
Het dimlicht is ingeschakeld of de lichtschakelaar staat in stand en het dimlicht is ingeschakeld.
De mistlampen zijn niet ingeschakeld.
Let op
Bij het inschakelen van de achteruitversnelling worden de beide mistlampen ingeschakeld.
Geldt dit alleen voor de Elegance of ook voor de Ambition uitvoering? Ik heb natuurlijk wel mistlampen...Zit er niet standaard op, of is niet standaard ingeschakeld?
Als het net zo is als bij de Yeti dan is de hele techniek aanwezig, maar uitgeschakeld in de software.
Ze bouwen alles al vast in, alleen vinken ze het niet aan in de software zodat ze dat vinkje voor veel geld kunnen verkopen in de vorm van een duurdere uitvoering.
De dealer heeft het voor ons geactiveerd, evenals de regensensor voor de ruitenwissers maar hier op het forum zijn ook mensen die het kunnen doen.
Ik weet alleen van de Yeti, op de Ambition is de techniek (uitgeschakeld) aanwezig, bij de Elegance standaard ingeschakeld. Inschakelen is een vinkje of bitje in de programmatuur.Geldt dit alleen voor de Elegance of ook voor de Ambition uitvoering? Ik heb natuurlijk wel mistlampen...
Wel vreemd trouwens dat de cornerfunctie niet werkt bij ingeschakelde dagrijverlichting
De mistlampen met of zonder cornerfunctie zitten in verschillende behuizingen, denk dat het meer dan alleen software is.