Wesly
Senior Member
Dan denk ik dat ik maar een keertje met je moet afspreken Antera. Tenminste, ik begrijp dat jij VAGCOM aanpassingen kan doen en ik heb inmiddels een verlanglijstje opgebouwden zo is het corne
Dan denk ik dat ik maar een keertje met je moet afspreken Antera. Tenminste, ik begrijp dat jij VAGCOM aanpassingen kan doen en ik heb inmiddels een verlanglijstje opgebouwden zo is het corne
???lang wippen mag altijd dan gaan we even wat met de laptop spelen
Eerlijk gezegd vind ik alle cornerverlichting van welke kleur dan ook (met uitzondering van meedraaiend dimlicht) er totaal niet uitzien. Net of er een mistlamp kapot is. En - zeker overdag en/of met goede straatverlichting - ook nog volslagen overbodige 'kerstbomerij'... Als het dan toch zo nodig moet, dan kan er toch ook wel een sensortje op om het te beperken tot echte inktzwarte duisternis?Ik vind het ook lelijk uitzien bij onze Octavia deze geel schijnende bochtenverlichting.
Gaan we weer....Eerlijk gezegd vind ik alle cornerverlichting van welke kleur dan ook (met uitzondering van meedraaiend dimlicht) er totaal niet uitzien. Net of er een mistlamp kapot is. En - zeker overdag en/of met goede straatverlichting - ook nog volslagen overbodige 'kerstbomerij'... Als het dan toch zo nodig moet, dan kan er toch ook wel een sensortje op om het te beperken tot echte inktzwarte duisternis?
Kortom, ik ben blij dat het er bij mijn F2GL niet op zit - en als ik ooit een auto wil kopen die het van huis uit wel heeft, dan zal het echt moeten worden uitgeschakeld anders gaat de koop niet door...