MK4

henriz

Forumguru
Welkom Robin, in dit gezellige clubhuis. :bloemen:
Er zijn zelfs leden die zijn blijven hangen nadat ze hun Skoda al verkocht hebben.
(waarom je je Skoda nou zou willen verkopen...?? :nono:)

Pendragon

Donateur
Welkom Robin. Leuk dat je van Audi naar Skoda bent gegaan (gedeeltelijk). Voor veel mensen een reden dat de prijs van Audi en VW erg hoog is.

• Leuk
Waarderingen: Mk4

Mk4

Senior Member
Welkom Robin. Leuk dat je van Audi naar Skoda bent gegaan (gedeeltelijk). Voor veel mensen een reden dat de prijs van Audi en VW erg hoog is.

Moet wel bekennen dat het niet enkel om de prijs gaat, ik vind zeker de a6 avant een hele mooie wagen. Echter, kijk eens om je heen. De euros zijn dan wel van doorslaggevende waarden. Als ik van de Skoda een complete uitvoering neem wat ik niet zal doen want sommige extra's vind ik onzin dan mag ik bij Audi blij zijn dat ik er 17inch wielen onder heb. En daarbij, vind de Octavia in de juiste kleur met de juiste wielen een hele mooie wagen met vele gezichten. Ik twijfel ook eem beetje of ik niet even zal wachten opnde nieuwe Superb ondanks dat de Octavia nu de voorkeur heeft. Echter als ik nu in de Superb stap stap ik ook in een model 2008 (op de facelift behandeling na dan). Denk dat ik de keuze mede door de mensen hier snel ga maken betreft de Octavia, die vind ik nu mooi en wachten moet ik toch wel een tijdje.

Mk4

Senior Member
Nee geen rotor wielen. @Corné de Kluijver ik ga via Denemarkten de brug over, richting Göteborg, daar 2 nachten verblijven, door naar Oslo en vervolgens het Hemsedal. En op de terugweg weer in Göterborg 2 nachten. Hele mooi rit. Iemand bekend met het Hemsesal in Noorwegen? Je kan ook met de boot een heel stuk afsnijden maar mijn vriendin in een Zweede waardoor we graag in Göteborg komen. Foto volgt als ik terugkom naat de Octavia dan maar meteen, anders gaat me 3G abbo er te rap doorheen.

Bovenaan Onderaan