Mobridge carkit en twee telefoons

Deynos (leverancier van mObridge) zijn een dag bezig geweest om de communicatie tussen mObridge en de amundsen+ te tracen. Conclusie: de software moet aangepast worden want er zit een forse miscommunicatie tussen mObridge en Amundsen+.
Ik had trouwens al nieuwe Beta software van Deynos erop zitten die nog niet vrij te downloaden is.
Ik wacht nu met spanning op de software aanpassingen.
Mijn telefoon: Galaxy S
software versie mObridge:
SW versie 1.1.2.
Voor de Bluetooth SW is dit 3.23.01 (BETA)

Hoi,

De mijne werkt ondertussen. Ik heb van Mobridge een beta versie gehad welke wel werkt. stuur mij een Pm en ik mail hem wel door.

Gr.

Skodadude

Actief lid
Hoi HJ,

Ik heb eergisteren mijn nieuwe O2 opgehaald met Amundsen i.c.m. Mobridge.
Hiervoor gekozen in overleg met de dealer i.v.m. problemen af fabriek kit.
Heb zelf een Nokia 3110 en een Samsung Star 5230, welke probleemloos werken.
Ga van het weekend de Galaxy van mijn vrouw proberen te koppelen.

Ik laat het je wel weten.

nomad

Senior Member
De MoBridge ondersteund geen multipoint connecties. Dus je kunt maar verbinden met 1 telefoon tegelijk. Ook de Fiscon en af-fabriek Premium carkit ondersteunen dit niet. Voor zover ik weet is de Bury carkit de enige die dit wel ondersteund !

@skodadude : Succes! Deynos is al 2 weken bezig om een oplossing te zoeken voor de connectie problemen van mijn Galaxy met de mObridge/amundsen combinatie

Rallye

Forumguru
Voor zover ik weet is de Bury carkit de enige die dit wel ondersteund !

Klopt. Mijn, wat oudere, CC 9060 kan twee telefoons tegelijk aangesloten hebben. De CC 9060 is ook kieskeurig met telefoons. Mijn Galaxy SII werkt prima samen met de Bury, de Samsung Monte Bar van mijn vrouw ook (behalve A2DP - niet erg), terwijl die laatste niet op de compatibiliteitslijst staat. Met haar vorige Nokia's werd regelmatig de bluetooth-verbinding verbroken bij de laatste Bury-software. De beide Samsungs hebben een wat moderner bluetoothprofiel dan de Nokia's, wellicht ligt het daaraan.

zonet de dealer aan de lijn: blijkt dat ze geen mobridge bij mij hebben ingebouwd omdat daar "zoveel problemen mee waren". Ze hebben iets van cartronics ingebouwd?! mag ik hopen dat dat hetzelfde of meer kost dan een mobridge anders betaal ik teveel lease :(

jalex_h

Forumguru
@marhcuz: Lijkt mij stug dat jouw Wildfire "nou net niet op de lijst van compatble telefoons" staat.
Zelf heb ik ook een Cartronics carkit en jouw probleem heb ik ook wel een keer gehad. Nadat ik de carkit uit de telefoon verwijderd en de telefoon uit de carkit verwijderd had en daarna alles weer opnieuw gekoppeld had, draaide het weer als een zonnetje. Verder schijnt het koppelen van contacten met bv Facebook, WhatsApp etc wel eens voor problemen te zorgen, maar zelf heb ik die ervaring niet (gebruik de carkit met meerdere Android-telefoons).
Je zou natuurlijk Cartroninc even kunnen bellen (www.cartronic.nl), heb goeie ervaringen met ze.

Bovenaan Onderaan