Mod om film te zien wanneer je rijdt ?

CDK

Forumguru
In mijn auto kan bij 230 ook nog film gekeken worden trouwens, onderweg naar Tsjechië gisteren hebben de dames er zich weer mee vermaakt hoor :jaja:

GranadaDude

Nieuw lid
Is niet voor mezelf, maar wel als ik lange tijd aan het rijden ben en vrouw of kind naar een filmpje wensen te kijken. Ik heb er zelf geen probleem mee, tussen de meters op het dashboard is een 2e klein scherm, waar ik gps of audio kan kijken, en ik ben altijd zeer gefocused op de weg. Nieuwe features en gadgets van de wagen die ontdek ik als ik bvb op een parking sta te wachten ofzo, nooit rijdend. Safety first he :-)

elsinga

Forumguru
Ik denk meer aan de kids op de achterbank die via een extra scherm naar een DVD kunnen kijken. Ikzelf ben dan gewoon met de weg bezig. :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

GranadaDude

Nieuw lid
Bestaat er geen software dvd die je kan branden en zo de parameter voor de snelheidslimiet van 5 naar 300 km/u zet ? Ik dacht van wel, maar heb geen idee waar ik die vinden kan. Ben een echte trotse bezitter van m'n Skoda, prachtwagen maar ben nog niet zo thuis in de modificaties en wil omzichtig te werk gaan. better safe than sorry

ertromp

Forumguru
Bestaat er geen software dvd die je kan branden en zo de parameter voor de snelheidslimiet van 5 naar 300 km/u zet ? Ik dacht van wel, maar heb geen idee waar ik die vinden kan. Ben een echte trotse bezitter van m'n Skoda, prachtwagen maar ben nog niet zo thuis in de modificaties en wil omzichtig te werk gaan. better safe than sorry
Nee helaas geen mod via CD of zo voor de Columbus MIB

CDK

Forumguru
Er is wel iets hardwarematigs naar het schijnt, mijn dealer heeft dat bij mijn S2 gedaan, ik heb dan ook boven de 210 km / uur nog steeds beeld :jaja:

en speel je dan dvd's af of kan je de bestanden ook op de HDD of sd zetten en dan afspelen? Zoja welke formaat pakt hij dan?

CDK

Forumguru
DVD is mogelijk en TV indien je daar de hardware voor hebt. Film vanaf SD zou ook moeten kunnen, maar nooit geprobeerd en ook over de harde schijf durf ik niets te zeggen.

micky

Forumguru
ik heb films op SD kaart staan voor als ik in de file sta, maar het is en blijft een gemartel de films er goed op te krijgen.

Gizzmo

Forumguru
Bij mij ook vrijgegeven, en films staan idd op 128 gb sd kaartje.
En je moet idd niet teveel mee gaan kijken als de anderen in de auto kijken, kwaliteit is goed.
Films omzetten is ook makkelijk, ooit eens hier iemand die het uitgelegd heeft.

Programma VSO Video converter
custom profile aanmaken
mpeg4
720x576
25fps

Bovenaan Onderaan