Dan krijg je dus last van de wet van de remmende voorsprong... - en dát in een Skoda!USB C is inderdaad wel de nieuwe standaard, maar meestal niet aan beide kanten van de kabel, alleen aan de kant van de telefoon, dus een beetje apart.
Klopt, heb ik ook wel eens gebruikt. Vond de oneplus optie wel handig. Altijd bij de hand, geen app openen ofzo.Google maps kan dit ook , als je gereden hebt met bvb Waze/of maps en je stopt met navigatie dan is je wagen locatie opgeslagen (als ik dan maps terug opendoe zie ik een wagen icoontje)(je tijdlijn moet wel aanstaan)
Dit was mij de laatste tijd met google ook al opgevallen, en op kantoor ook omdat me reistijden in bepaalde gevallen langer waren geworden....Wel afgelopen week gemerkt dat ik Google maps en Waze niet ideaal vind. Met name het kiezen van de juiste route. Heenweg een andere route dan op de terugweg, soms kiezen voor gekke weggetjes in plaats van de reguliere weg.
Doe die van Duitsland of België maar overalLijkt me goed, dan ook overal dezelfde prijzen?