Modificaties & veranderingen aan O2

VEEJAY

Forumguru
De dealer mag niet aan mijn auto komen. 1. omdat ze het toch niet meer zullen snappen. 2. omdat ze te duur zijn. 3. Ik laat het aan vaklui met passie over.

De auto was bij 90DKM van mij en sindsdien heeft ie geen dealer meer gezien voor het reguliere onderhoud ;).
Over garantie zeur ik niet want ik heb er zelf voor gekozen mocht er iets kapot gaan.
Tot nu toe draait het al 50.000 kilometer zonder krimpen op +/- 200pk en daarvoor 25.000 kilometer op 140PK, gewoon goed onderhoud en met respect omgaan imho :-)

Evilcomputing

Senior Member
Lol,
Dat is ook een optie inderdaad.

Maar doet de rest dit ook zo?

en met respect omgaan hoor je ook al te doen met een niet getunede auto, lees: elke auto

MarcoO2

Forumguru
Mijn auto is eveneens getuned door JD, maar is wel gewoon bij de dealer (die overigens weet dat de auto getuned is) in onderhoud. Is ook verplicht door de leasemaatschappij. Heeft nog nooit problemen opgeleverd, ook niet toen mijn complete motor in de soep draaide door een klein defect (niet tuning-gerelateerd).

En ja, uiteraard hoor je met respect met iedere auto om te gaan (open deur), maar bij een getunede auto is nog net ff iets meer respect op z'n plaats... :winkie:

Bovenaan Onderaan