Goofy@5E

Forumguru
@bartvw

Voorlopig puur voor de sound gedaan, ga eerst er zo een beetje mee rijden, st1 zit in men achterhoofd, wil eerst duidelijkheid over wat men dsg aan kan, motor zal dit wel zonder problemen aankunnen, maar het is die dsg...echt een beetje bang van, nu heb ik ergens gelezen (weet niet meer waar) dat op de rs een versterkte versie zou staan, ga dit eerst is zeeeeer grondig uitspitten en daarna zullen we wel zien, elke mod die ik doe spit ik uit tot op het bot, géén verassingen voor mij

Grtz Kris,

boontjeRS

Forumguru
De fox klinkt inderdaad heel mooi en niet overdreven luid, zo zou het moeten zijn af fabriek! Nu hoor je tenminste dat je met iets "sportief" rondrijdt. Top hoor Kris!!

oco1979

Forumguru
@bartvw

Voorlopig puur voor de sound gedaan, ga eerst er zo een beetje mee rijden, st1 zit in men achterhoofd, wil eerst duidelijkheid over wat men dsg aan kan, motor zal dit wel zonder problemen aankunnen, maar het is die dsg...echt een beetje bang van, nu heb ik ergens gelezen (weet niet meer waar) dat op de rs een versterkte versie zou staan, ga dit eerst is zeeeeer grondig uitspitten en daarna zullen we wel zien, elke mod die ik doe spit ik uit tot op het bot, géén verassingen voor mij

Grtz Kris,

St 1 met dsgtuning neem ik aan ?
Want extra koppel kan die meestal niet aan,daarmee dat ze dsg aanpassen(druk)
Race-eend zal dat wel deftiger kunnen uitleggen wat ik bedoel.

Joske

Forumguru
Hoe zit dat nu met dat geluidsfragment e :angel:

Ben echt benieuwd! Is ECE voldoende om door keuring te geraken?

Goofy@5E

Forumguru
Eindelijk seg.....

Na een weekje eronder te zitten heb ik nog géén echte minpuntjes ondervonden van men foxie onder men o3ke, rammelt nergens, fit niet, uitlaateinden worden veel warmer al voorheen en klinkt mooi (persoonlijk natuurlijk), allé dan hier komt tem dan :tegek::yeehaa::tegek:.........veel luistergenot

Grtz K,

Live te horen op de komende z(ee)omermeeting :cheers:

leon-cupra

Forumguru
Mooi geluidje, maar denk dat een opname met een drive-by een veel beter "beeld" geeft. Stilstaand "revven" geeft altijd een toch wat vertekend "beeld".

Fmoon

Forumguru
Zal het geluid niet goed overkomen denk ik. heb zelf Milltek eronder en dat is weer een wereld van verschil dan de Fox. Maar zie dat u een middendemper ertussen heeft.

Bovenaan Onderaan