De ventilatie roosters in het dashboard van het huidige model zien er naar mijn mening toch een stuk beter uit. Mooi gedistingeerd met verlichte draairegelaars. Wat ik op de foto zie verwacht ik in een Fox of Ibiza.
Ook de klokkenwinkel vind ik niet zo geslaagd. Ben zelf minder gecharmeerd van dat buisachtige inbouwwerk.
De ruimte onder de climatronic is vrij zinloos. Daar kan nog wel een opbergvakje of iets dergelijks waardoor het inbouwdeel strak doorloopt naar de pook. De houtinleg is wel een stuk mooier dan voorheen.
Lichte vloermatten lijkt me niet praktisch. Die zijn binnen de kortste keren toch zwart. En de speakers aan de achterkant van de deur komt het geluidsbeeld zeker niet ten goede. Ik sta nooit met m'n rug naar het podium bij een concert. Met andere woorden; de sound dient zich ongeveer boven het dashboard en zo ver mogelijk naar voren te bevinden.
Maar goed, het is allemaal een kwestie van smaak en persoonlijke voorkeuren. Ik zou m'n keuze niet van bovenstaande af laten hangen.
Daarnaast ben ik benieuwd welke opties er gaan blijven. Het solardak zou ik graag terug zien maar ook de wetcase is een hele leuke gadget die verder geen fabrikant heeft (hooguit RR of zo).
Groeten,
Psioneer