internetboarder
Donateur
Koel , alleen wielen een paar inch omhoog gegaan en bandjes wat smaller , denk ook v12
Ja veels te veelGaaf ding, weten jullie ook al wat die verbruikt (verzuipt)
Iemand die zo'n auto kan betalen maakt het niets uit wat hij verbruikt: dus teveel is voor de kopersgroep niet van toepassing.Ja veels te veel
Dat is niet het enig mogelijke criterium, lijkt me.Iemand die zo'n auto kan betalen maakt het niets uit wat hij verbruikt: dus teveel is voor de kopersgroep niet van toepassing.
Iemand die het teveel vindt kijkt niet eens met kopersinteresse naar deze auto, ook al kan hij/zij het betalen.Dat is niet het enig mogelijke criterium, lijkt me.
Ook iemand die het allemaal makkelijk kan betalen, kan het - gemeten naar andere maatstaven - nog steeds veel te veel vinden....
Goed, het komt dus niet aan.Dus hoezo teveel?
Goed, het komt dus niet aan.
Dan maar even een paar voorbeelden van zulke andere maatstaven:
Het beschikken over onbeperkte geldmiddelen leidt niet bij iedereen volautomatisch tot de aandrang om tot dolle en/of onverantwoorde verspilling over te gaan "gewoon, omdat het kan".
- Milieu, om maar eens iets te noemen?
- Of, om bij de basis te beginnen, überhaupt geen geen behoefte aan zo'n soort giga-bak?
Om het nog concreter te maken: mocht ik onverhoeds toch de postcodekanjer binnenslepen (en ik woon in een postcode met een zeeeer beperkt aantal woningen!), dan weet ik nu al heel zeker dat ik onder geen enkele omstandigheid in zo'n P.C.Hoofttractor gezien zal worden.
In het meest extravagante geval zou het misschien uitdraaien op een vet uitgeruste en van buiten zo bescheiden mogelijk uitgevoerde auto in het formaat V60 (V70 is mooi, maar eigenlijk al te groot naar mijn smaak) of C-klasse combi o.i.d..
Mijn automobiele verlanglijstje gaat niet verder dan ongeveer dat nivo.
Trouwens, zo'n Lambo voor onze Eriba: dat past ook niet bij elkaar, toch?
Goed, het komt dus niet aan.
Dan maar even een paar voorbeelden van zulke andere maatstaven:
Het beschikken over onbeperkte geldmiddelen leidt niet bij iedereen volautomatisch tot de aandrang om tot dolle en/of onverantwoorde verspilling over te gaan "gewoon, omdat het kan".
- Milieu, om maar eens iets te noemen?
- Of, om bij de basis te beginnen, überhaupt geen geen behoefte aan zo'n soort giga-bak?
Om het nog concreter te maken: mocht ik onverhoeds toch de postcodekanjer binnenslepen (en ik woon in een postcode met een zeeeer beperkt aantal woningen!), dan weet ik nu al heel zeker dat ik onder geen enkele omstandigheid in zo'n P.C.Hoofttractor gezien zal worden.
In het meest extravagante geval zou het misschien uitdraaien op een vet uitgeruste en van buiten zo bescheiden mogelijk uitgevoerde auto in het formaat V60 (V70 is mooi, maar eigenlijk al te groot naar mijn smaak) of C-klasse combi o.i.d..
Mijn automobiele verlanglijstje gaat niet verder dan ongeveer dat nivo.
Trouwens, zo'n Lambo voor onze Eriba: dat past ook niet bij elkaar, toch?