Motor permanent inschakelen, kan dat

Vandaag ook even geprobeerd, met minimale accu lading vastzetten, maar wat mij opvalt is dat als je maar even je gas los doet, de motor meteen op 0 toeren gaat, dus uit valt, bij een klein beetje gas blij schiet hij dan weer aan. Is daar wat aan te doen dat de motor niet uitvalt bij een afrit of gas even los?
Iemand een idee hoe ik motor kan starten als ie voor de deur staat? Ik kan zo niet horen hoe ie stationair klinkt, of bijgeluiden eventueel?

EdK

Forumguru
probeer het eens...... blijf je in iedergeval stilstaan als de remmen hun werk doen.... :pieker:

Fif

Lid
Gas op de plank en contactknop indrukken tot hij loopt is wat ik doe. Daarna gas los. Hij niet naar max toeren daar hoef je niet bang voor te zijn

Oké, bedankt voor de tips. Denk dat de Kodiaq wel iets anders geprogrammeerd is dan de superb ondanks dezelfde aandrijflijn.
Zelf op minimale acculading handmatig vastzetten in de instelling valt de motor bij gas los meteen uit, ook het laatste stuk vanaf een B weg bijvoorbeeld het dorp in, gaat weer volledig elektrisch. je kan op niet met plus/min op ladingsbalk de minimale accu lading ‘verhogen’ alleen de huidige ladingsstand kan je vastzetten.

johnboy

Donateur
Kodiaq is idd anders, nieuwe milleu richtlijnen Europa heb ik ergens meegekregen. Eerdere modellen konden inderdaad de accu onderweg opladen. Nu alleen niveau vastzetten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan