Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
LMM zit normaal in het luchtaanvoertraject vóór het blok, een MAP-sensor zit meestal in het blok ingebouwd, dus vaak lastiger bereikbaar. Of er nu een MAP-sensor of een LMM in zit, maakt verder niet zoveel uit (de meting is vergelijkbaar).
Snap ik, maar volgens mij is een MAP sensor niet echt goed te reinigen, en een LMM wel. Iig is voor die prijs en de moeite die je moet nemen om de MAP eruit te halen, vervangen sowieso geen slecht idee.
Maar voor @Srananmang maakt t wel uit, anders zit ie morgen een uur te zoeken naar waar die LMM nou zit...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.