Motorruimte reinigen

CDK

Forumguru
Misschien heeft het ook nog een praktisch nut dat het behalve geluid reduceren ook nog een warmte isolerende functie heeft?

Joske

Forumguru
had ik nog niet aan gedacht Corné.. maar zal vast verwaarloosbaar zijn aangezien er zo een open grill vooraan zit en op een benzine monteren ze het standaard niet. Zowel niet op de O2 als op de O3. Hoe is dat bij jouw SuperB?

ertromp

Forumguru
Echt @Joske sinds m'n tuning bij TVS is het ritje Apeldoorn - Gelsenkirchen waar ik nog wel eens kom voor de oldtimeronderdelen een waar genot. Prachtig die S-stand en dan even flink doortrappen. In mijn TSI geen vuil daar zorgt de combinatie Aral RON100 en het flink doortrappen wel voor :D En helemaal als je weet dat het motortje ook nog een prachtig glimt. Je zou bijna a la Ferrari een doorzichtige kunststof motorkap plaatsen

Joske

Forumguru
APC heb je van verschillende merken @Desperado

die van Meguiars (om maar een merk te noemen) kan ik bijvoorbeeld ook gewoon in Euroshop aanschaffen.. maar online blijft het steeds goedkoper!

CDK

Forumguru
@Joske, bij mij zit er bekleding onder de kap, lekker rustig bij het cruisen, als ik in S los ga dan buldert het toch wel hoor ;)

Joske

Forumguru
zou moeten kijken in ETKA hoe het eigenlijk zit bij de S2.. zou vermoeden dat het op alle versies zit, ongeacht type motor of brandstof

Bovenaan Onderaan