Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
had ik nog niet aan gedacht Corné.. maar zal vast verwaarloosbaar zijn aangezien er zo een open grill vooraan zit en op een benzine monteren ze het standaard niet. Zowel niet op de O2 als op de O3. Hoe is dat bij jouw SuperB?
Echt @Joske sinds m'n tuning bij TVS is het ritje Apeldoorn - Gelsenkirchen waar ik nog wel eens kom voor de oldtimeronderdelen een waar genot. Prachtig die S-stand en dan even flink doortrappen. In mijn TSI geen vuil daar zorgt de combinatie Aral RON100 en het flink doortrappen wel voor En helemaal als je weet dat het motortje ook nog een prachtig glimt. Je zou bijna a la Ferrari een doorzichtige kunststof motorkap plaatsen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.