Multifunctionele pocket onder de rolhoes handig of niet?

Handig of niet?

• Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

Scout15

Actief lid
Heb deze met de auto meebesteld. Een vriend van mij heeft deze ook in zijn auto en werkt handig. Als je hem niet gebruikt rol je hem samen en neemt deze geen ruimte in. Zit strak onder je rolafdekking. Ik heb 2 kinderen en heb een hekel om met mijn jas aan te rijden. Voorheen gooide ik deze in de kofferbak over de boodschappen, of andere spullen maar nu kan je deze makkelijk hierin kwijt! Ook als je kofferbak nat is van bv ski's, skischoenen etc.

canth

Actief lid
Ik heb hem er meteen uitgegooid, ik heb al een verhoogde laadvloer, en met dit extra ding kon ik gewoon te weinig kwijt in de kofferbak.

micky

Forumguru
op zich is het best een handig ding, maar hij hangt vaker in de weg dan dat ik hem gebruik.

tha a

Senior Member
hij hangt bij mij ook meestal in de weg icm verhoogde laadvloer... Zeker als de kinderwagen erin moet. Past maar net

Hier dezelfde ervaring. In theorie een leuke optie, maar heb hem na een week in de schuur gelegd. Maar wellicht voor anderen heel handig.
Hij is voor de helft van de superskoda prijs bij mij te krijgen ;)

heusinkveldb

Forumguru
Beste Bytekiller,

Ik wil de hoes graag van je overnemen. Voor dat geld wil ik de gok wel nemen.
Het geld wat ze er bij de dealer voor durven vragen zou ik er in geen 100 jaar voor geven.

Ik hoor graag van je!

Berry1912

Forumguru
op zich is het best een handig ding, maar hij hangt vaker in de weg dan dat ik hem gebruik.
Het is dat ik de header van dit topic heb gelezen anders moest je je nader toelichten.:)

Heeft er iemand een real life plaatje want van de plaatjes op superskoda krijg ik niet echt een indruk.

Joske

Forumguru
en zijn de punten voor in "open stand" te zetten ook in elke O3 aanwezig???

zoja...

@micky

verpats jij die van jou ook dan? :angel:

micky

Forumguru
@Joske het zijn de bagage haakjes waar je hem in/aan hangt, volgens mij heeft elke O3 die :)
Verkopen doe ik niet, het is een leasel dus niet van mij :) sterker nog, ik heb net besloten een 2de poging te doen hem te gebruiken:jaja:

Joske

Forumguru
Even voor alle duidelijkheid.. wat kost dat ding nu eigenlijk als je het achteraf koopt?

e-wal

Lid
De achterbank gaat bij mij regelmatig plat om fietsen mee te nemen. Past net niet in die mega bak.

Dat ding zit daarbij vooral in de weg

vRS

Actief lid
Beste Bytekiller,

Ik wil de hoes graag van je overnemen. Voor dat geld wil ik de gok wel nemen.
Het geld wat ze er bij de dealer voor durven vragen zou ik er in geen 100 jaar voor geven.

Ik hoor graag van je!
Volgens mij was ik eerder...

Hij is bij mij continu in gebruik.
Mijn werkjas of normale jas ligt er altijd in.
Worden de jassen nooit vies etc...

Bovenaan Onderaan