Multifunctionele pocket onder de rolhoes handig of niet?

Handig of niet?

• Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

heusinkveldb

Forumguru
Ik heb hem er nu ruim een jaar in zitten. Ben er super tevreden mee! Handig voor de paraplu's en jassen. Ik zou hem zeker weer nemen. Heb hem gelukkig voor een zacht prijsje van een forumlid over kunnen nemen. De prijs die de dealer ervoor vraagt vind ik absurd.

Rallye

Forumguru
Ik heb hem afgelopen weekend via superskoda.com binnengekregen. Inderdaad te gebruiken voor de paraplu's. Eerste opmerking van mijn echtgenote is dat hij wel erg veel kofferbak hoogte wegneemt als je hem aan de haakjes ophangt.

fonzamundo

Forumguru
Ik heb hem afgelopen weekend via superskoda.com binnengekregen. Inderdaad te gebruiken voor de paraplu's. Eerste opmerking van mijn echtgenote is dat hij wel erg veel kofferbak hoogte wegneemt als je hem aan de haakjes ophangt.
Idem hier, ook deze week aangeleverd gekregen van SuperSkoda

Handig ding, maar idd als hij helemaal open staat neemt hij wat plaats in (je kunt hem maar in twee standen vasthaken ook uiteraard - daar waar de boodschappenhaakjes zijn)
Daarom de plu's erin gelegd en deze terug dichtgedaan :D Moet je wel niet doen als er zware / veel dingen in zitten
Je hebt wel die "zak" waarin ze dan liggen, maar dat valt best mee

Hij stond op de wenslijst destijds bij de superskoda korting. Ik ben blij hem niet te hebben besteld als ik alle reacties hier zo lees ;)

Bakkertje

Forumguru
ballen gooier voor de hond

Kun je daar eens een filmpje van maken? Ik zou best wel eens een hond met zo'n stok een bal willen zien gooien.
:deuk::D:deuk::D

Zonder gekheid, ik denk dat zo'n houder handig is als je vieze spullen en schone spullen uit elkaar wilt houden in je kofferbak.

heusinkveldb

Forumguru
ik gebruik hem voor de paraplu's en voor jassen is ie ook heel handig.
Heb ik er last van dan rol ik hem 2 keer op en klik ze samen. Dan zit ie direct onder de rolhoes en heb je er geen last meer van als je iets hoogs er onder kwijt moet.
Ik heb er nog geen spijt van, maar ieder z'n ding natuurlijk :D

Bovenaan Onderaan