Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo,
Sinds ik een carplay-dongel heb, start mijn columbus multimediasysteem steeds spontaan meerdere keren opnieuw op. Inmiddels werkt het systeem zonder dongel nog beroerder. Wie heeft de gouden tip om dit te verhelpen? Alvast enorm bedankt!
Bedankt voor je reactie!
Update lukt niet erg. Ik weet niet goed hoe dat moet; heb het geprobeerd maar dat duurt erg lang. Heb ik hiervoor een simkaart in de auto nodig?
Bij systeeminfo staat
Hardware H55
Software 1382
Nederlandse versie 2021/2022
Bluetoothversion 10.754.162
Smartlink CLU8_SK13ER_065
Radio database version 1.9.7
Wie heeft er ook zo `n last van de carplay verbinding die steeds wegvalt ( draadloos ) bekabeld gaat nog wel goed ?
Soms na 2 min verbreekt de verbinding al .
Goedemiddag mijn verbinding wordt ook verbroken. Maar ik ben er achter dat het komt door mijn VPN-verding op mijn telefoon. Wanneer ik die uitzet heb ik nergens last van. Hoop dat je wat hebben deze info. Gr Marcel
Wat voor dongel gebruik je?
Ik heb voor Android auto een relatief dure dongel en mijn vriendin een goedkope uit China. Mijne hapert eigenlijk nooit en die van haar regelmatig.
Uitvallen deed mijn Amundsen ook met dongel, maar sinds een update nooit meer
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.