EdK
Forumguru
Maarrrr gelukkig is bovenstaand blijkbaar nog steeds heel van die klap.... die tekst heb ik bij elk bericht van je voorbij zien komen..Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Als ik die prijs had gehoord had me mobiel met tapatalk al zeker in stukken gelegen....
Maar goed neem aan dat er ook nog spuitwerk bij zat als je een nieuwe bumper hebt ?
En tsja vaak heb ik met aanrij schade's het idee dat de dealers denken dat het allemaal verzekeringswerk zal worden.
En derhalve dus ook hun prijzen daar op aanpassen..
Dat ik nog de RR had en een buurman van werk zijn bus bij mij er achter in zette toen de RR net een half jaar oud was.
Zei de dealer dat er nu een nieuwe opgezet ging worden en dus ook gespoten werd in kleur, had me wagen nu een 3 jaar oud geweest dan hadden ze de achterbumper laten repareren bij een kunststof bedrijfje..... maar goed dat was toen ook al 1100,00 eurie voor het vervangen van een bumper all in...
Maar goed waarom die radarkop terug laten plaatsen ( nieuw ) hij heeft blijkbaar ook bij de aanrijding niet zijn werk gedaan !!?? Of reed je daar te langzaam voor ?