Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heeft iemand een plaatje/foto waar de N75 klep zit bij de 2.0 TDI? Is deze makkelijk zelf te vervangen (moeilijkheids niveau luchtmassameter zeg maar )? Wat is het onderdeelnummer en waar kan ik deze het beste bestellen (behoudens de dealer)?
Volgens de log is de turbodruk te hoog en deze wijst de n75 als mogelijke veroorzaker aan. Volgens mij kost deze een paar tientjes, dus wil ik het wel proberen.
Bij een BKD is de turbodruk vaker te hoog volgens mij, de mijne iig wel en bij Vagtechniek werd er niets bijzonders over gezegd buiten dat de druk te hoog is.
@BarryXX : heeft je auto al veel km's gelopen?
Ik zie in je post dat je een log hebt gemaakt dus ik neem aan dat je VCDS hebt?
De N75 klep is specifiek te testen middels VCDS
Dan neem ik aan dat Mark ook de N75 klep getest heeft. Die N75 klep is overigens aan slijtage onderhevig en bij zo'n km stand de klep vervangen is niet gek.
Ik heb de log naar Vagtechniek gestuurd en zij denken als eerste aan het vast zitten van de variabele schoepen. Morgen gaat de auto naar hen toe en maandag eind van de dag mag ik met een schone turbo weer naar huis rijden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.