Na 24 jaar BMW, nu een Skoda!

VAG-man

Forumguru
Welkom op dit forum Marcel.

Dat is dat wel een vreemde ontwikkeling bij Skoda, je zou verwachten dat de nieuwe generatie op z'n minst de opties biedt van z'n voorganger...

PFL betekent Pré Facelift, dit is dus de voorganger van FL Facelift.

Ach door sommigen een moedige stap genoemd om van BMW naar Skoda te gaan. Ik noem het eerder verstandig!

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Het is zeker verstandig budgettair gezien, maar een BMW rijd toch erg goed hoor, het is zeker wennen als je van zo'n achtertrein naar een voortrekker gaat, of die laatste nu een Skoda of een andere voortrekker is.

Welkom op dit forum Marcel.

PFL betekent Pré Facelift, dit is dus de voorganger van FL Facelift.

Ach door sommigen een moedige stap genoemd om van BMW naar Skoda te gaan. Ik noem het eerder verstandig!

Ik weet wat PFL en FL betekenen, dat kennen 'we' bij BMW ook. De vergelijking ging hier over een o2 FL waarbij zaken als airco en audio settings al wel in het sleutelgeheugen werden opgeslagen, terwijl de opvolger, de o3 PFL dus, deze zaken moet missen. Dat vind ik dus toch vreemd. Uiteindelijk is een o3 PFL toch weer een evolutie ten opzichte van de o2 FL.

En of de overstap verstandig was, dat zal moeten blijken, maar tot op heden geen spijt :thumbsup:.

Bovenaan Onderaan