Na 5 jaar weer terug naar Skoda!

Dank voor je uiteenzetting Peter! Dat is in ieder geval goed te weten. Wat ik wel gek vind is dat ik op mijn Toon app zie dat het maximale aantal kW dat er wordt gebruikt 7500 kWh is. Dit terwijl mijn andere apparatuur gemiddeld 600 kW vraagt. Je zou verwachten dat als ik de auto inplug het maximale vermogen richting de 11.000 kW gaat en dan door de load balancing wordt verlaagd.... nou ben ik in dit vraagstuk wel echt een leek....

Ja als vochtig is dan komt het alleen maar meer in je tegels te zitten.
Kunt beter de klant laten wegspoelen
En die monteur is geen schoonmaker.... wees blij dat de resten kabel en pijp zijn opgeruimd..... :koffie:
De monteur was echt een toppertje! Netjes gewerkt, schoenen uit in huis etc. Hij mocht het boorsel van mij laten liggen omdat het inderdaad met bakken uit de hemel kwam. Ik heb de stoep 's avonds schoon gespoten.

• Leuk
Waarderingen: EdK
Hahaha! De monteur had binnen en buiten schoenen bij…. Zelfs een witte wegwerp overall voor in de kruipruimte…

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdK

fanSkoda-VW

Forumguru
ehh, bepaalt de laadpaal niet mét de auto samen de laadstroom?
Meen er ergens over gelezen te hebben.
Als dat zo is is dat het voordeel van domme laadsystemen.

grtsss

Nou, het laadpaaleuvel is verholpen…. Afgelopen maandag is de monteur geweest. Er zat een storing in de load balancing en dat had te maken met een minuscuul kabelbreukje in de kabel van de load balancing. Tijdens het strippen van de (ethernet) kabel heeft de eerste monteur ook de onderliggende kabel beschadigd. Nu opnieuw gestript en aangesloten en het laden met 11kWh doet het weer. Problem solved!

Bovenaan Onderaan