Na 7 jaar toch maar even officieel voorstellen...

haggard

Senior Member
Moi,

Ben eigenlijk al sinds 2009 lid van dit prettige forum, maar heb mij nog nooit officieel voorgesteld...

Aangezien ik vandaag alweer m'n 3e nieuwe Octavia bij de dealer mag gaan halen (na een Octavia I mk1 Combi, Octavia II mk1 Combi en vandaag de Octavia III Combi (allen eigendom)) is het daarvoor toch wel eens tijd geworden...

'ben 45 jaar oud, 'kom van het drentse land en hou me in het dagelijkse leven bezig met netwerk/systeembeheer bij een zorginstelling in Assen.

In m'n vrije tijd hou ik me bezig met (uiteraard de auto), vrouw, kinderen (2) en vooral muziek ('ben al sinds de jaren '90 bezig met muziek maken (vroeger hardcore, tegenwoordig meer commercieel ala Garrix/Afrojack achtige stijl en dat in FL Studio).

Aangezien ik nog een aantal spullen uit de Octavia II over heb, zal ik deze binnenkort op de Bazaar plaatsen (Complete set Laitovo zonneschermen (5 delen) voor een Octavia II Combi half jaar oud en een Multimedia autoradio Eonon E1053 passend in een 2DIN slot van de meeste Skodas)

Onderstaande wordt vanaf vandaag mijn trouwe reisgenoot:
Skoda Octavia Combi Elegance 1.2...
Nieuwe Octi.png

Haggard.

Marcooctavia

Forumguru
Welkom op dit gez................ Ja dat weet je natuurlijk al:thumbsup:

Je hebt in iedergeval weer een mooie auto onder je kont.

Marco.

rudolfi

Forumguru
Beetje late reactie, maar welkom hier.
Heb je de O3 combi toevallig gekocht bij Broekhuis in Assen en zit in het kenteken KVJ....\
Dan weet ik uit heel betrouwbare bron dat je een mooie Octavia hebt gekocht.

haggard

Senior Member
Ehm... Klopt... KVJ zit in het kenteken... en bij Broekhuis Assen gekocht!
Toevallig weet ik dat de vorige eigenaar een Seat heeft gekocht... Jij misschien?!
Ennug, moet je de 'Beukplaat' CD nog weer terug hebben?
Ik ben fan van de nog 'hardere' variant muziek... :tegek:

rudolfi

Forumguru
Klopt, ik heb de Octavia ingeruild voor een Leon FR. Herhende toevallig de foto toen ik over het forum aan het scrollen was. Ze hebben me laten rijden in een Leon met dsg en toen was ik verkocht.

De beuk plaat is van mn vriendin en ik heb haar er nog niet over gehoord, is mij ook te slap. Dus wat mij betreft maak je er een onderzetter o.i.d van :D Wist niet eens dat die cd er nog in zat, had mn muziek op de SD card staan.

Heb de Octavia gekocht bij Broekhuis Volvo in Groningen, die gaven het meeste voor mijn C30. Hij is destijds geleverd door Broekhuis Emmen. Na een C30 en Octavia weer terug bij Seat, iets van een Seat afwijking zeg maar.

Maar jouw Octavia, in die kleur met die wielen blijf ik de mooiste combinatie vinden. Denk ook nog wel eens met weemoed terug aan de automatisch dimmende buitenspiegels, die heeft de Leon niet en af toe de grote kofferbak.

haggard

Senior Member
Kan het zijn dat de motor ook niet meer helemaal standaard is?
Ik had hiervoor een 1.6MPI met 102pk en deze heeft een 1.2TSI 105pk, maar dat is echt een verschil!!!
Deze gaat als de 'brandweer'...

Maar zodra de Hifly banden 'af' zijn, gaan die er wel af!!! Dwijlen met het huidige weer...

Bovenaan Onderaan