De banden die er onder zaten bij toen ik de auto inleverde zijn het huismerk banden van de bandenboer bij mij in de straat. Hebben ook een mud en snow codering, dus 's winters ook toegestaan in duitsland.
Heb de O3 destijds aangeschaf omdat dieselen niet meer uit kon. Rob Veldman, voorheen vestigings manager van Broekhuis Assen, heeft mij de C30 verkocht en ook weer ingeruild voor de Octavia in Groningen. Hij wilde me eerst in een V40 hebben, maar stootte mn hoofd bij het instappen dus die viel af. Toen kwam hijzelf met de Otavia op de proppen. Heb toen proef gereden in een 1.2 TSI hatchback en toen waren we er snel uit, het moest een Octavia worden. De combi stond nog niet bij de dealers dus we hebben o.b.v. de ervaring in de hatchback en de plaatjes in de folder deze auto uitgezocht.
We zijn toen nog wel echt aan het puzelen geweest wat de beste optie was. Wilde eigenlijk een Elegance businessline maar daar zat weing onderhandelings marge op dus uiteindelijk voor de Elegance gegaan.
De kleur is uitgezocht door de vrouw, maar ik wilde wel de chromen raam omlijsting en de zilverkleurige dakrails daarom voor de Elegance gekozen.
Ook vond ik het vierspaaks stuur niet zo mooi. Daarom hebben we een telefoon pakket bijbesteld, hierbij kreeg je destijds het andere type radio en een driespaaks stuur. Enige optie die ik destijds bij had moeten bestellen was het sunset pakket (donkere ramen vanaf de b stijl). Maar ik vond het ook niet storend dat het er niet in zat.