Ik pats niet... anders had ik wel een ander merk gereden. Hou daar eens mee op..
Het is een lease auto van ING... die zijn minder blij denk ik... het is heel simpel... als je iets koopt en het gaat stuk dan dient het of gerepareerd te worden of vervangen door iets gelijkwaardigs en niet door iets anders... En die € 220 vind ik zelf ook te gek voor woorden. Gelukkig valt het onder de garantie want volgens de dealer moet een Xenon lamp veel langer mee gaan dan 18 maanden...
2 dingen is het orgineel skoda die Xenon of is het een goedkoop nadien inbouw setje ?
Indien het orgineel is dan zou ik eens de dealer erop wijzen dat het niet correct is en dat hij het maar onder garantie verhelpt.
Maar hebben ze het voorschakelsysteem ( ballast / starter / elektronica ) al eens doorgemeten ?
Want als hij opstart met goede kleur maar zodra even onder belasting draait krijg je de gele kleur als ik goed begrijp
Lijkt er net op dat dan de elektronica/ballast het dan niet aankan en in mekaar zakt, dus laat ze daar maar eens naar kijken en eventueel als orgineel is vervangen onder garantie !
succes ermee
Lekker. Je zult daar dan die genoemde € 220 (2 keer) voor neergeteld hebben :biggthumpdown:Misschien heb je gewoon een slecht partijtje.
Lekker. Je zult daar dan die genoemde € 220 (2 keer) voor neergeteld hebben :biggthumpdown:
In dat artikeltje ook een stukje over:http://www.tigergate.de/xenon-licht-faq/xenon-licht-faq.html
In dit artikel staat ook precies het probleem van de TS beschreven!
Zoek maar naar "Fällt ein Brenner im Neuwagen aus und bestellt die Vertrags-Werkstatt einen Original-Austauschbrenner für den Wagen, so hat dieser eine ganz andere Leuchtfarbe als der verbleibende aus der Erstausstattung - obwohl er sich vom Typ her nicht unterscheidet"
Warum leuchten meine Xenonlampen beim Einschalten blau?