Na vervangen batterij sleutel, reageert deze niet meer

Fibonacci

Nieuw lid
Ik had hetzelfde probleem: CR2025 batterij leeg. Heb deze vervangen door een batterij van diverse merken. Niets werkte. Uiteindelijk een VARTA geplaatst (Action: 5 voor €1,99). Werkt weer perfect!
Klopt!!!
ER IS MAAR 1 ECHT WERKENDE OPLOSSING!!! KOOP BIJ DE ACTION VARTA LITHIUM KNOOPCELLEN CR2025!! 5 BATTERIJEN VOOR 1,99 EURO.
HET WERKT!!!

EdK

Forumguru
Afijn je Capslock doet het in ieder geval !!

Maar heb er gewoon panasonic ingestopt en werken ook alweer maanden....
Verbaast me niets als bij poging 5 toen batterij eruit was er per ongeluk op één van de knoppen van de AB is gedrukt....
Tsja is één van de dingen die volgens de meegeleverde manual beschreven staan... :koffie:

HenkBNS

Actief lid
Vandaag was het zo ver.
Mijn batterij van mijn a.b was leeg.
.......
Varta in de a.b gestop en meteen werken.

Tip van de dag.
Doe maar even een kwaliteit baterijtje erin

Ik ook melding "battery vervangen van AB.
Nu heb ik 3 sleutels bij levering gehad en eerder al 1 sleutel om die reden maar in de kast gehangen, nu 2e sleutel het zelfde.
Alles gedaan wat in het forum wordt beschreven.
Batterijen van verschillende merken, juiste type batt, synchroniseren met noodsleutel etc.
Nix helpt. AB doet niets meer. zelfs met de noodsleutel openen gaat alarm af. Met 3e nog werkende sleutel alarm kunnen uitzetten.
Maar nu toch tijd dat ik weer werkende sleutels krijg voordat de 3e het ook begeeft en niet meer werkt. Nu bij dealer en alle 3 de sleutels opnieuw inleren is de enige remedie. 92 euries.

Laatst bewerkt door een moderator:

HenkBNS

Actief lid
Nu gemaakt alle 3 sleutels werken weer,.en garantie van de dealer Maas Koning Rotterdam vlambloem. Dat is nog is netjes en ook direct geholpen

Laatst bewerkt door een moderator:

064harry

Donateur
Heb je misschien profielen in je sleutel? Dan gaat het volgens mij ook niet. Dan moet het sowieso eerst uitgelezen worden. (Hebben ze me wijsgemaakt)

EdK

Forumguru
AB doet niets meer.
En ook volgens de handleiding van je Skoda gedaan ??
Bij mij staat er namelijk in dat ik de oude moest verwijderen en dan een willekeurige knop moest indrukken van de AB
En dan de nieuwe er in en toen deed hij het bij mij zonder problemen...
Dus tsja probeer dat eens voor je 100 eurie per sleutel gaat betalen bij de dealer..... :koffie:

HenkBNS

Actief lid
En ook volgens de handleiding van je Skoda gedaan ??
Bij mij staat er namelijk in dat ik de oude moest verwijderen en dan een willekeurige knop moest indrukken van de AB
En dan de nieuwe er in en toen deed hij het bij mij zonder problemen...
Dus tsja probeer dat eens voor je 100 eurie per sleutel gaat betalen bij de dealer..... :koffie:
Heb dit allemaal geprobeerd. Dealer gaf aan 92eur voor 3 sleutels, maar uiteindelijk niets hoeven te betalen, zelfs niet voor de batterijen

• Leuk
Waarderingen: EdK

HenkBNS

Actief lid
Heb je misschien profielen in je sleutel? Dan gaat het volgens mij ook niet. Dan moet het sowieso eerst uitgelezen worden. (Hebben ze me wijsgemaakt)
Niet dat ik weet. Ik heb wel een hoofdgebruiker aangemaakt in het display. Bedoel je dat? Is dat van invloed denk je?

Bovenaan Onderaan