Nadraaien ventilator motor?

Kempes

Forumguru
Anders morgenvroeg een half uurtje eerder vertrekken, op de snelweg een kwartier doorrijden en dus ook een kwartier terug, wellicht dat hij dan als je een half uur langer gereden hebt de regeneratie helemaal afmaakt?

Regeneratie kunnen ze trouwens in werkplaats ook opwekken, als laatste redmiddel.

Kun je ook zien in de onderhoudsboekjes of de wagen het laatste jaar erg weinig km gemaakt heeft, dus waarschijnlijk alleen maar korte afstandjes? Toen ik mijn (02) kocht had hij de laatste twee jaar zeer weinig gereden en had ik meteen een regeneratie aan mn kont, daarna gelukkig niet zoals bij jou..

Ik zou het even goed in de gaten houden, nieuwe dpf is een dure grap.

jeroenschmidt78

Actief lid
Auto heeft 126.600 km gereden in 2 jaar en 10 maanden. Veel snelweg gezien dus. Ik rijd daarentegen veel minder en meer stad dus wellicht ligt daar het probleem. Dan nog vind ik dat het niet zo vaak hoort te gebeuren. Ik heb garantie tot 6 maart 2017 dus nog tijd genoeg om alle punten onder garantie te laten verhelpen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wreckingtube

Actief lid
Die regeneratie is dit normaal als dit vrij veel voorkomt al de 4de keer deze week alleen? 1ste en 2de keer niet volledig maar derde keer gisteren speciaal verder gereden zodat deze kon voltooien en nu heb ik het weer en dat na amper 150km :( ben al bij de garage geweest hebben ze me duidelijk de deur gewezen door op een manier te antwoorden dat ik niet zou weten over wat ik kom klagen dus dan maar de hulp van di't geweldige forum het gaat trouwens om een tdi rs van maart 2016 en een 20k km op de teller zou ik een andere dealer proberen of alles gewoon laten hoe dat het is?

Bovenaan Onderaan