Natuur vandalisme

Ginius

Lid
Nu begrijp ik waar de knallen vandaan kwamen, ik dacht dat het mijn verbrandingsmotor was :deuk:

Maar idd het moest zijn marterVERjager. Als de marter en jager maar ver weg zijn.

Voor de tweede keer Marterschade...ging de ruitensproeier vloeistof bijvullen en toen... weer twee door. Nu alle bougiekabels voorzien van wartelslang. Dit scheelt volgens de website van onze Duitse buren en ga de afdekkap voor TSI bestellen. 03F103935 zoals hier eerder in het topic genoemd. Daarnaast de boeren marterspray die "lijkt" te werken. Ben benieuwd of ik nu maanden zonder zorgen zit.

Marter schade Roomster.jpg Anti Marter stap 1 Roomster.jpg Anti marter stap1b Roomster.jpg

newwolf84

Forumguru
Pfoe die kabels zijn écht wel door. Die kabels van mij waren "slechts" aangevreten en dat gaf al ellende.
Heb idd het kapje en de marterspray onder de kap, wel even afkloppen, tot nu toe geen last weer gehad.

waar heb je trouwens die wartelslang vandaan ?

image.jpeg
Nu de tip van Newwolf84 ook uitgevoerd. De afdekkap is binnen en zit. Klik en klaar en oogt steenmarter proef... De dealer Skoda Jawes kwam ook even kijken hopelijk de oplossing.

EdK

Forumguru
En nu nog de rest poetsen van het blok.....
Of toch er maar voor zorgen dat de rest ook gauw weer vuil is zodat het niet meer opvalt ??

Bovenaan Onderaan