Ronald1967
Lid
Mijn skoda Kodiaq geeft aan dat de databank niet availebel is. Hoe kAn ik dit oplossen. Ik heb een nieuw kaartje origineel skoda in de Su lever gestopt maar deze start hij niet op
Inderdaad mijn tekst is gewijzigd ondertussen ben ik erachter dat het navigatie systeem Columbus is. De auto is uit 2018 de navigatie werkte eerst wel maar na updaten met sd kaart werkte hij wel maar ik kon geen nieuwe adressen invoeren. Melding dat de databank niet beschikbaar was. De tip van de Skoda dealer om het kaartje origineel bij te voegen. Gisteren een kaartje gehaald origineel 2021 bij de garage die de auto heeft geleverd. Maar ook als ik deze erin stop blijft hij aangeven dat de databank niet beschikbaar is. Hoe kan ik dit nou oplossen?Mijn skoda Kodiaq geeft aan dat de databank niet availebel is. Hoe kAn ik dit oplossen. Ik heb een nieuw kaartje origineel skoda in de Su lever gestopt maar deze start hij niet op
Ja dat heb ik ook geprobeerdHeb je het kaartje er nu al uitgehaald en de Columbus gereset?
Apple car play is wel bruikbaar. Het hele systeem doet het buiten de navigatie om perfect ben echt heel blij met de autoAls je nog niet weet wat het probleem nu is, wordt dat wellicht wat moeilijk?
Je hebt dus niet geprobeerd de update nog eens te doen met de SD-kaart die je gekocht? Gecheckt of daar bestanden op staan?
Werkt alleen navigeren niet of doet het hele systeem het niet meer? Kun je evt. Apple CarPlay of Android Auto gebruiken?