navi geen databank beschikbaar hoe dit op te lossen?

Antera

Donateur
En anders plaatst hier het volgende even:

Houd je menuknop 5 sec vast en klik dan op software en plaats een foto van wat er dan zichtbaar is en een foto met je scherm en de knoppen erop. Dan kunnen we eens kijken hoe en wat. Indien het een Columbus is dan moet je de kaarten installeren anders werkt het niet.

Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd met mijn telefoonnummer en omschrijving maar niet goed zo te lezen anders had je dat ontvangen
...
Ik stuur zo een nieuw bericht

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi, hij start de navigatie dan melding soort storing 3 regels en dan zwart scherm met navigatie niet beschikbaar

Bijlagen

• IMG_3033.jpeg
    IMG_3033.jpeg
    21,7 KB · Weergaven: 29
  • IMG_3031.jpeg
    IMG_3031.jpeg
    22,7 KB · Weergaven: 28
  • IMG_3032.jpeg
    IMG_3032.jpeg
    22,5 KB · Weergaven: 28
Collega forum leden. Ik wil jullie bedanken voor het mee denken. We hebben een forum lid die een echt topper is.
in no time nadat ik mijn berichten heb gepost met de vraag of hij mij wilde helpen belde hij me en heeft met heel hij met veel geduld en souplesse geholpen om het systeem weer draaiende te maken. Waar de Skoda dealer het niet meer wist en de leverancier het ook niet wist is het probleem in een dag opgelost. Ik wil Ranesch via deze weg bedanken voor de service,
wat er mis ging met het maken van de Sd kaart was dat je hem eerst moest formateren Naar fat 32 Windows 10 en 11 kunnen alleen een fat ext maken dit moet je via een tool aanpassen dan werkt hij uiteindelijk wel. Hierna met de hulp van Ranesch het menu door geloosd en opgelost super hoor!

Ook heeft hij aangeboden de versie van columbus die nu oud is te updaten wordt dus nog vervolgt. Jullie Begrijpen dat ik na 2,5 weeksuper gelukkig ben het is eindelijk opgelost. Je heb dus geen Su kaart standaard in je auto nodig en deze hoeft ook niet van speciale software skoda voorzien te zijn maar kan gedownload worden en geïnstalleerd

hemi24

Forumguru
Bij het formatteren in Windows kun je toch gewoon kiezen welke indeling (exfat / fat32 / ntfs) je wilt..?

:pieker:

Tees

Donateur
Ik acht de kans vrij groot dat t een baliemedewerker was. Die hebben geen handen onder de olie hoor, die mogen alleen koffie brengen en de rekening opmaken.

Vandaag heerlijk genavigeerd met de auto super hoor! nogmaals bedankt Rainesch . Verder wijd ik liever niet uit over degene die de Sd kaart heeft gegeven heeft het was wel een medewerker van Skoda die zou beter moeten weten en zeker als je daarna zegt geen tijd meer te hebben en je laat zitten is dit helemaal kwalijk. Ik heb dit met de persoon besproken en uitgelegd

Bovenaan Onderaan