Navigatie 02RS

koreaan

Forumguru
Beste allen,

Heb momenteel een dynavin navigatie systeem in mijn 02RS
Opzich werkt het allemaal prima echter wil ik in de zeer nabije toekomst een ander systeem er in zetten.
Een RNS look a like, heb wel een ander front nodig dan, zag dat ze op superskode deze aanbieden.
Wellicht weten jullie een adres in NL, kom wel die carbon look dingen tegen maar die vind ik niet mooi.

Terug komend op de look a like hebben jullie wellicht ervaring met een dynavin RNS510?
Ook kwam ik onderstaand voor weinig euros tegen.

http://www.eonon-nederland.nl/eonon/merkgebonden-navigatie/volkswagen-autoradio-navigatie

Ik heb er geen verstand van en het ook helaas niet inbouwen.
Wil een systeem waar mijn parkeersensoren werken, heb nog een rns stuur wiel gezien met bediening bestaan deze wel?

Hoop vragen alvast dank!

Ps de skoda draait nog als een zonnetje binnenkort de winterbanden eronder.

Groeten,

Bs

Bakkertje

Forumguru
Het frame kun je volgens mij gewoon bij de dealer halen.

De look-a-like RNS geen idee, maar als je googled kom je onderstaande link tegen over de ervaringen in een Golf:
http://forums.vwvortex.com/showthre...Eonon-D5152-7-quot-Navigation-for-my-MK6-Golf

Volgens onderstaande info zit er ook een CAN Bus module bij en daarmee zou stuurwielbediening en parkeersensoren moeten werken. ($259 overigens, 190 euro)
http://www.eonon.com/Car-GPS/Specific-Car-GPS/VW/D5152.html

Het inbouwen kan best lastig zijn als je dit nog nooit eerder gedaan hebt.

koreaan

Forumguru
Beste Bakker,

Dank voor je bericht, moet zeggen dat ze er best wel goed uitzien.
Misschien bestel ik er binnenkort wel een, hoop overigens dat ik geen invoer hoef te betalen.

technobear

Actief lid
Ik ben benieuwd of het lukt allemaal want ik ben ook naar iets anders op zoek dan mijn nexus navi, wat had je standaard in je wagen steken?

Rallye

Forumguru