Navigatie 02RS

technobear

Actief lid
Ik heb een android telefoon en telkens ik de bluetooth van de gsm aanzet, koppelt hij automatisch met de radio, ik hoef nergens op te drukken.

Foto's heb ik niet, ik zal één van de dagen trachten er een paar te nemen.

Jup de tuning bij JD is een zeer aangename ervaring geweest.

Michel-nl

Senior Member
Even een oud topic gebruiken voor mijn eigen vraag, de radio draait goed lees ik wel.
Echter ben ik benieuwd of de stuurwiel functies werken en of de PDC werkt op deze imitatie radio's?
Dat de graden van de clima niet weer gegeven worden is me om het even maar de PDC functie is wel belangrijk.

Michel-nl

Senior Member
Die heb ik niet dus de vraag is of het bij jou ook werkt? Gezien het feit dat ook jij een niet-facelift model hebt

gbbosma

Forumguru
Wat @koreaan zegt klopt idd, zoals je misschien al had gelezen in dit topic heb ik de zelfde radio als @koreaan.
Stuurwiel bediening werkt perfect maar de clima instellingen en pdc weergave zie je niet op het scherm. Daarom heb ik er een camera bij ingebouwd en zie dan ook precies tot hoever ik kan achteruitrijden. Voor de kosten hoef je dit niet te laten. Plusminus 25€ heb je al een camera met draadloze ontvanger/zender.

Michel-nl

Senior Member
Ok dat is wel te doen inderdaad, en je hoort nog wel de piepjes bij achter of vooruit parkeren. Tzt maar eens gaan overwegen wat ik daar mee ga doen. Want ik kan via ebay die nep RNS radios ook wel aanschaffen dan. Dat scheelt nogal met de prijzen hier in NL, en het zijn dezelfde radio's voor zover ik weet.

Bovenaan Onderaan