slechte zaak dat de dealers niet weten hoe het moet...nu is computeren een andere sport dan wagens verkopen en repareren maar dit hoort er wel degelijk bij. de importeur weet denk ik ook niets hiervan.
ben benieuwd bij mij goed opgelost na weken heen en weer rijden naar de dealer. ook voor hun een leer moment hoor hoop ik maar
Idd, deed niets meer , de dealer is er mee bezig geweest nu de laatste update erop gekregen, maar wat een ellende dat er verborgen bestanden op de sd kaart zitten. Normaal is het er even op kopieren maar hij moeilijker dan het er uit ziet, blijkbaar, of een vervelend kaartje gehad dat niet mee werkte, kort en goed hij doet het weer ik blijf er vanaf bij de volgende update.
- Voor de muziek liefhebbers. Het linker SD1 slot in het handschoenenkastje is voor de navigatie en het rechter SD2 slot is voor een 32 GB SD kaartje waar je genoeg mp3 muziek in mappen structuur op kan zetten.
Zelf heb ik voor deze mogelijkheid gekozen zodat ik geen duur kabeltje voor mijn IPod hoefde te kopen, hierdoor ook minder snoertjes in de auto en het bedieningsgemak via display en stuur.
... en zelfs SD kaartjes met nog veel meer dan 32 GB; wel tot 2 TB als ik de handleiding mag geloven!